Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kätilö vastaa tarkoittaa samaa kuin yökätilö paikalla.

Vierailija

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

vielä: ihmetyttää et monta vuotta yritetään ivf-raskauksia, ja kun tullaan raskaaksi, niin vaaditaan pelkosectio. Ensimmäinen vko parutaan kun haava on niin kipee ettei pysty liikkuu ja imettääkään ei voi kun rinnat on niin arat. No ratkasuhan löytyy purkista, otetaan Cabaserit ja lopetetaan maidon tuotanto. Ja ei muuta ku pikkolosta hakee tuttelia. Sit ihmetellään ku on niin raskasta ja vaikeeta eikä vauvakaan suostu nukkumaan omas kopassaan, et sais väsynyt ihminen edes vähän levätä. Et siinä niitä prioriteettejä vähän tulevaisuuteen. myös klö

Vierailija

Episiotomiaa varot vaistomaisesti 2-3 viikkoa, vuoto kestää reilun kuukauden. Juoksemaan en lähtisi ennen jälkitarkastusta,mieluummin kävelyä ja venyttelyä,kohdunlaskeumavaara,jos aikaisin tärisevää liikuntaa. klö

Vierailija

Syntyvät nopeasti? Missä mielessä nopeasti? Mulla käynnistystä riitti ma, ti, to, ja vielä ma, ti ennen kuin päästiin saliin. Ja supparitkin piti tehdä siellä tipalla. Käynnistys aloitettiin 38+1. Olen ymmärtänyt, ettei joissakin sairaaloissa ainakaan kovin mielellään käynnistetä jos on sektio takana. Jos siis tulee hepatoosi taas.

Vierailija

Olen synnyttänyt kolmesti, ja kaikki lapseni ovat tulleet maailmaan otsa edellä, pitkän ja tuskaisen siirtymävaiheen kautta. ( ja ovat hieman kärsineet pitkästä osottelusta ) Mistä tämä voi johtua ? Uskallanko yrittää vielä alateitse ?

Vierailija

heptoosi -> pitkä käynnistys -> avotarjonta -> kiireellinen sektio, mikä on todennäköisyys että seurava synnytys on suunniteltu sektio?

Vierailija

niin se vaan puserrettiin ennen ulos vaikka takapuolesta, nykyään ollaan mukavuudenhaluisia ja kerrotaan kuinka pelätään.Sektio munusta oikeutettu oikean syyn takia, joko sairauden tai jompi kumpi vaarassa.

Vierailija

Siis jos kyseessä on ollut selittämätön lasettomuus tai tai ovuloimattomuus.

Olen joskus kuullut 1 % veikkauksen, mutta onko näin harvinaista. Tuntuu , että luomuyllärit ovat aika yleisiä.

Vierailija

Asiat punnitaan monelta kannalta:hepatoosi,sikiön vointi,taustalla oleva sectio,oma toiveesi ja lääkärien kannat. Varmasti sopivaan lopputulokseen pääsette. klö

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat