Ihan käsittämätöntä!

Vierailija

En voi alkuunkaan käsittää tätä ajattelumallia, että kaikissa juhlissa sisaruksille pitäisi aina viedä jotain. Ja sitten ihmetellään, että miksi nuoriso / nuoret aikuiset ei kestä sitä, että aina ei saa mitä haluaa.

Kun olin lapsi, minulla ei tullut koskaan mieleenkään haluta itselleni lahjoja sisarusteni juhlissa.

Kommentit (3)

Vierailija

ostaa kavereittensa lapsille samanlaisia lahjoja kuin mitä omillaan on, ettei sen omille lapsille tulisi paha mieli, jos ne joutuu antamaan jollekin toiselle jotain, mitä niillä itsellään ei ole.

Vaihtoehtoisesti ne voivat myös antaa jonkun huonomman version jostain mitä heillä itsellään on.

En tajua, eikä omilla lapsillani onneksi ole moista pikkumaista piirrettä, ja jos olisikin, niin se keskusteltaisiin aika äkkiä pois.

Vierailija

Kyllä meillä ainakin ymmärretään, että kun veljellä on keväällä synttärit, veli saa lahjoja, ja kun siskolla on syksyllä synttärit, sisko saa lahjat silloin. Toivottavasti ap:n mainitsema tapa ei ole kovinkaan yleinen, tosin olen siihen sivusta seuranneena itsekin törmännyt.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat