Onko muita joilla mies/vaimo sairaalassa?

Vierailija

Meillä kaksi suht pientä lasta ja mies sairaalassa lusinut jo pari viikkoa eikä tietoa milloin pääsee kotiin. Miten te olette jaksaneet kotona pienten lasten kanssa. Entä miten lapset ovat reagoineet tilanteeseen? Meillä on mennyt ihan hyvin tähän asti mutta nyt alkaa tökkiä ja aika pahasti. Lapset selkeästi oireilevat isän poissaolosta ja päivät alkavat olla varsin haasteellisia, nyt mietinkin että miten minä ikinä terveenä ihmisenä jaksan tätä rumbaa.... pitäisihän mun jaksaa kun yksinhuoltajatkin jaksavat, mutta niiltä taitaa puuttua tämä jatkuva järjetöön omakohtainen ikävä ja pahanolon tunne siitä ettei voi toisen " puolesta olla kärsimässä" !! Tämähän on taas sitten silkkaa ristiriitaa sille ajatukselle että voisin kuvitella itseni sinne sairaalan sänkyyn lorvimaan paljon mielummin kun vahtimaan noita kauhukakaroita!

Kertokaa hyvät ihmiset jos teillä on kokemuksisa tällaisista tapausista. kertokaan linkkejä yms..

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija

Silloin kun on niin hyvässä kunossa että jaksaa, niin me tehdään niin, että minä menen sinne sairaalaan lasten kanssa syömään melkein päivittäin. Mies huolehtii lapsista ja minä syön rauhassa. Pieni helpotus mutta kuitenkin :-)

Meillä mies tekee muutenkin paljon reissuhommia ja on poissa kotoa usein. Niin arki sillon kun on sairaalassa, ei ole sen kummempaa kuin silloin kun on reissussa.

Paljon voimia jaksaa. Ja sitten kun pääsee pois, pidät kunnon hemmottelu jakson itsellesi...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat