Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tieda oikein mihin pinoon pinoutua, mutta ajattelin esittaytya, kun tuota tukea painonpudotukseen tarvitaan taallakin... =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis olen kahden lapsen (11/01 ja 1/05) äiti täältä kaakonkulmalta... Mulla on tämä vanha tuttu tarina, työt, perhe ja aktiivikilpaurheilun lopettaminen ja tuloksena lähes 20kg painoa lisää. Itse asiassa olen aina ollut hiukan pyöreä urheilusta huolimatta, pidän ruoan laittamisesta ja erityisesti syömisestä. Syötyä tulee yhtä paljon kuin ennenkin ja liikkuminen on todella vähäistä verrattuna ruokamäärään...

Oikeastaan olen ollut kohtuullisen tyytyväinen olooni vielä vuosi sitten, koska ennen toisen lapsen odotusta ryhdyin harrastamaan astangajoogaa ja aivan huomaamattani hiukan hoikistuin ja varsinkin kiinteydyin, MUTTA nyt 9kk kuopuksen syntymän jälkeen painan enemmän kuin häntä viimeisillään odottaessani. Kävin tuossa hetki sitten punnitsemassa ja vaaka näytti 72kg - siis kymmenen kiloa enemmän kuin puoli vuotta sitten...

Mieheni opiskelee töiden ohella, joten pitkän illat lasten kanssa ja väsymys on tullut korvattua herkuttelulla. Olen aika tunneihminen joten... Päätin kesällä jo kertaalleen aloittaa laihduttamisen painonvartijoiden kirjekurssilla, mutta lomatka ulkomaille ja veneily Saimaalla grilliherkkuineen toivat kadonneet kilot kertoimen kanssa takaisin.

Aloitin taas tauon jälkeen joogan ja jotenkin päätös pysyvästä (toivottavast!!!) painonpudotuksesta on hautunut hiljalleen. Kotiuduimme juuri viikolla lomareissulta ja flunssainen ja ruokahaluton olo sai kaivelemaan pointsit ja muun matskun esiin. Nyt kolmas päivä menossa...

Tarvitsen varmaan eniten tukea niinä huonoina hetkinä, kun kaapissa olevat herkut houkuttelevat liikaa...

Nyt lopetan vuodatuksen, jos nyt kukaan jaksaa näin pitkää lukeakaan...

pahnu 72kg vyötärö 103cm

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä on kaikilla lähes tai yli 20kg pudotettavaa ja olemme " kokoontuneet" aina maanantaisin - ja muulloinkin tukea tarvitessamme. Aloitimme muutama viikko sitten, joten suurimmalla osalla painonpudotus on alkutekijöissään (allekirjoittaneella 3kg pudotettuna, 19 jäljellä...).

Minulla lapset syntyneet vuosina 2001 ja 2004, joihin aikoihin aktiivisesta himoliikkujasta tuli kertarysäyksellä kotipullaa mussuttava emohahmo. Olen myös mielialasyöjä ja nämä kilotkin olen kerännyt masennuksen kourissa, itseäni vuoroin suklaalla hemmotellen, vuoroin rääkäten.

Mutta siis tervetuloa, jos kuulostaa sinun porukaltasi! Meillä tavat on moninaiset, kuin myös ruokavaliot. Minä hurahdin Kutri.net:n ohjeisiin ja joku toinen taas johonkin muuhun.

TT

Vierailija

Me ollaan on sellainen sekava seurakunta, jossa kukin laihduttaa tyylillaan, ja tavoitteet vaihtelevat parista kilosta pariin kymmeneen. Yhdistäväna tekijänä on ehkä pyrkimys pysyviin muutoksiin, elämäntapojen remontointi ja vanha kunnon maalaisjärki yhdistettynä Suomalaiseen Sisuun. Monilla meistä on lapsia (ja niiden tuomia kiloja), ja ainakin osa myös kuumeilee aktiivisesti...

Täällähän on tietääkseni myös ihan oma pointsaajien pinokin, mutta jos tälläinen " sekametelisoppa" kiinnostaa, niin tervetuloa!

Paljon onnea, tsemppiä, tarmokkuutta ja SISUA laihdutusurakkaasi!

Laihdutusterveisin, 90M

Uusimmat

Suosituimmat