Pelastakaa mielenterveyteni!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Lopetin pillerit 25.9.2005 eli menossa ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen. Kiertoni aikoinaan ennen kuin alotin pillerit oli 28 päivää. Tikutin ovulaation ja rakastelimme ennen sitä, sen aikana ja sen jälkeen ehkä yhteensä noin 5 päivänä. Ovulaatio oli 5.10. Oireet minulla on ollut aika kirjavat...eli nännit on muuttuneet selkeästi, mies huomasi ensin eli ulospäin näkyy selvästi, ne on selvästi isommat ja törröttävät pystyssä, mitä ei totisesti ole tapahtunut koskaan ennen. Lisäksi eilen niitä alkoi vihloa, mikä oli sekin uutta minulle.

Tavallisesti tarvitsen unta noin 6-8 tuntia ja olen todellinen aamuvirkku, nyt olen simahtanut siinä 21 aikoihin ja nukkunut 10-11 tuntia kevyesti ja aamulla on ollut kamalan vaikea nousta. Lisäksi olen nukkunut päiväunia, kerran jopa kahdet, mitä en ole ikinä aiemmin tehnyt! Kohdun kohdilta on vihlonut välillä kipeästikin, etenkin äkillisessä liikahduksessa, mutta muutenkin. Valkovuotoa on tullut paljon (ei kokkareista eikä haise, joten ei ole kyse tulehduksesta) ja sitäkään minulla ei tule koskaan tavallisesti. Eli oireita on. Mutta eilen testasin negan. Menkkojen (jos söisin pillereitä) pitäisi alkaa ke:na, joten tiedän olevani aikasessa asialla...=) Mutta kertokaahan ystävät kalliit, onko mitään mahdollisuuksia että odottaisin vauvaa? Pikkuinen olisi enemmän kuin tervetullut. Olen 21-vuotias, joten hoppua sinänsä ei ehkä vielä ole;) mutta kärsimättömyys on niin kova miehelläni ja minulla!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

MUTTA tässä vaiheessa ei monikaan testi sitä näytä ;) Eli hiukka aikasin olit liikenteessä, jos kerran ovistesteillä sait plussan vasta 5.10!

Suurin osa testeistä VOI näyttää plussan vasta kun hedelmöittymisestä on kulunut n. 14 vrk (joskus aikasemmin - joskus myöhemminkin)

JOten ootteleppa ihan rauhassa muutama päivä (ainakin!), niin hyvinkin voit plussata :)

Ps. ite oon myös hyvin kärsimätön ja tesetjä kulunut hmm.. No useampia ;)

Vierailija

Jos oisin sinä niin testaisin pian uudestaan! Herkät testit kai voivat näyttää plussan kymmenisen vrk hedelmöittymisen jälkeen joka sulla siis ois ollu eilen, mutta ei varmaankaan useimmat.

Onnea matkaan! =)

Vierailija

Nyt minuakin alkoi jänskättää sun puolesta että mikä on tulos!!! Itse myös odottelen mitä ämä kuukausi tuo tullessaan, joten toivotaan että saisit plussan. Oireet näyttää erittäin lupaavilta.=) Tulehan sitten heti kertomaan kun testaat-

Vierailija

vaikuttaa luupaavalta kun lukee oireet! =)

my_selene rv 8+ , joka vierailee täällä silloin tällöin toivoen tuovansa plussa-tartuntaa..

Vierailija

heti pillereiden lopetuksen jälkeen, mutta kyllä ne kuukautiset sieltä tulivat. Hormoonitasapaino muuttuu totaalisesti pillereiden lopetuksen jälkeen, joten oireita saattaa olla paljonkin. Itselläni on toinen kierto meneillän ilman pillereitä ja alavatsa on jatkuvasti kipeänä - tiedä sitten mistä johtuu.

Tuosta väsymyksestä vielä, että eikös se liity vähän tähän vuodenaikaankin? Mutta toki raskaus on aina mahdollinen!!

Vierailija

Kiitos my selene! =) Kunpa se plussailu tarttuisi mahdollisimman moneen meistä täällä! Mun täytyy myöntää että olen liian naiivisti uskonut lasten saavan alkunsa tuosta noin vaan, sormia napsauttamalla suurin piirtein. Mutta niin vaan tulee karu totuus päin naamaa kun lukee kuinka paljon on surullisia kirjoittajia täälläkin, jotka ovat halunneet lasta jo vuosikaudet. Sen vuoksi tunnen itseni välillä vähän typeräksi, kun omalla kohdalla menossa on vasta ensimmäinen kierto! Mutta niinkai se on, ei sitä voi toiseen verrata ja ajatella että minulla ei ole oikeutta surra jos en tulekaan nyt raskaaksi.

Tekisi mieli antaa iso ja lämmin hali kaikille teille ja luvata että vauva vielä jonain päivänä syntyy!

Vierailija

Luen varmaan mitä haluaisin lukee.. no..heilutan vähän lisää.. =)

pöllö my_selene jonka pää ei toimi tänään vain muutamalla yöunella.. =) göööö...

Vierailija

Kuullostaa niin tutulta. Lopetin pillerit elokuun lopulla ja kierto on vakiintunut heti 28:aan. Muuten tuntuu, että oma hormoonitoiminta alkaa vasta heräilemään. Eli edellisessä kierrossa mulla olis vastaavia voimakkaita oireita kuin viestissäsi kuvasit. Luulin olevani jo raskaana, mutta vielä mitä! Ne olivatkin ilmeisesti vielä ns. käynnistymisoireita. Nyt vasta parhaillaan minulla on esim. " normaalin" tuntuiset kuukautiset pillereiden jälkeen. Niin se vaan on... Voihan Sinun tilanteesi olla muutakin. Ja toivotaan tietenkin näin :)

Plussasäteitä!

Anny

Vierailija

Mut mulla pisti silmää toi sun väsymys. Mulla 2v sitten kun lopetin pillerit (juu, edelleen kuumeilen, ei ole haikara meille tietään vielä löytänyt), niin mulla tuota samanlaista väsymystä kesti 6 viikkoa!! Muistan kun ihmettelin että mikä nyt on, kun tosiaan pitkien yöunien lisäks ois joka pv voinut nukkua päikkärit, kun tuntu että silmä ei vaan pysy auki... Vedin jos jonkinlaista vitamiiniäkin mut jossain vaiheessa tajusin et pillereitten lopettamisesta varmaan johtuu, ja kun jatkoin muistelua niin samanlainen 6 vkon väsyputki oli myös ed kerralla kun alotin pillerit.

Odottavan aika on pitkä, varsinkin kun vauvasta haaveilee. Ja kärsivällisyys usein koetuksella. Onnea sulle/teille kuumeiluun, ja toivottavasti haikara pian löytää tiensä teille...

Vierailija

No voehan kökkö, minäkin tietysti ekana innostuin että oon raskaana! Mutta toisaalta, testiä ei oo vielä tehty, joten...mahdollisuus on edelleen olemassa=) Mies kylläkin on kärkkynyt että tehdään nyt jo se testi, mutta minusta tuntuu paremmalta odottaa, niiden turhien pettymysten pelossa. Elikkäs menkkojen olis pitänyt alkaa toissapäivänä. Ihan sivuhuom, tuntuu niin kauhean mukavalta kun täällä ihmiset kommentoi omaa " ongelmaa" ja kysyy että joko tulos tiedetään? =) Mulla sikäli onnellinen tilanne, että hoitelen työkseni 1-v ihanaaaaaa tytteliä, se sentään antaa pientä ensiapua tähän kuumeeseen...tai sitten vain pahentaa sitä!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat