Testiviivan tummuus raskaustestissä..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi!

Olen nyt vihdoin plussannut,mutta nyt mieltä painaa se, ettei useana päivänä testaamani testiviiva ole aivan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Eli onkohan nyt huolen aihetta vai voiko se luvalla olla vähän vaaleampi? Meinasin vain, että joko voisin lopettaa testien ostelun..

Eli tällainen sekopää täällä,kiitos jos vastaatte!

Kommentit (5)

Vierailija

minulle kävi aika samalla lailla. Testasin ekan haamun aconin 10:lla (kierto epäsäännöllinen, joten ei koskaan varmuudella voinut tietää oletettujen menkkojen alkamispäivää ja olin tehnyt jo kaksi kertaa positiivisen ovistestinkin eri aikaan kierrosta), sitten selvemmän haalean viivan päivää myöhemmin. Sitten hermostuin kun viiva ei vahvistunut ja ostin apteekin oman. Kotona oli vielä aconin 10:kin. odotin kaksi päivää ja testasin kummallakin. Apteekin testiläl (25 UI/ml) tuli selvä plussa, aconilla taaskin haalea viiva!

Nyt on viikkoja yli 15 ja vauvakin nähty kahteen otteeseen, joten eiköhän tässä raskaana olla, noista haamuista huolimatta!

Joten onnea plussasta ja älä murehdi, se testin värin viiva ei kerro muuta kuin sen, että olet todellakin raskaana!

T: Siriin rv 15+3

Vierailija

Apteekin Raskaustestissä sanotaan ettei kontrolliviivaa saa verrata toiseen viivaan. Eli kuten joku jo sanoi, niin se on plussaa oli se sitten haaleampi versio tai ei :)

Paljon Onnea ja roppakaupalla tarrasukkia =)

Vierailija

Et oo sekopää, se on ihan luonnollista olla vähän skeptinen. =)

Testasin clearbluella ja sekin näytti vähän haalehkolta. luin sitten ohjetta joka tuli mukaan pakkauksen sisällä ja siellä oli kuvia viivojen eri värivaihtoaehdoista. sanottiin et voi vaihdella mut kaikki tarkoittaa kuitenkin samaa. Plussaa!

++++Onneksi olkoon!!!++++

Jos kuitenkin tarviit vielä varmennusta niin testaa vaikka muutaman päivän päästä uudelleen ja vaikka aamupissillä tai mene klääkäriin tai neuvolaan.

Toivottavasti saat mielenrauhaa!

testasin kuitenkin pari viikkoa sen jälkeen ihan muuten vaan kun kaverilla oli ylimääräinen testi. siihen meni epäluulot. nyt vaan toivon et kaikki on ok masussa. ultraan on vielä muuteama viikko.

my_selene rv 7+6

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat