En ole ikinä katsonut BB:tä, mutta ...

Vierailija

..tällä palstalla se on niin usein toistuva puheenaihe, että olen avannut muutaman ketjun.

Nyt kysyn.. millainen ihminen muuttaa tuollaiseen paikkaan ja jättää normaalin elämän taakseen joutuakseen kaikkien ruotimaksi?

Selviääkö tuosta ulos muuttumatta alkoholistiksi? Mikä siinä hommassa kiinnostaa katselijoita (anteeksi, se vaan kuulostaa täysin laaduttomalta)?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

olihan täällä joku yhtä " sivistymätön" , ku minä :-) En oo tuota BB:tä kattonut, mutta lehdestä joutuu " seuraamaan" juttujen edistymistä. Ja väkisinki tulee mieleen, että kuka tuota viihtii kahtoa/seurata? No makunsa kullakin.

Vierailija

selittelijöille, jotka yrittävät vakuuttaa, että on " tieteellisessä mielessä" kiinnosavia. ;)

Vierailija:

Lainaus:

Jos siihen kuuluu amerikkalaista saippuahöttöä, huumaa tai Rubenia&joonasta, teillä ei ole varaa tulla sanomaan mitään.

Vierailija

tarpeiden tyydyttämiseen (lähinnä rentoutumiseen) kuin tirkistelyyn tai " amatöörien" sekoilujen seuraamiseen. Luulen, että tositv-ohjelmia seuraavien oma elämä on aika tylsää ja " köyhää" .

Vierailija

Hanki vaikka digikanavat, mm. Yle Teema-kanavalta tulee paljon laatuohjelmaa. Elokuvatkin aivan toista luokkaa mm. kohta tulee 7 Akira Kurosawan elokuvaa.

Vierailija

Ei tule " juorulehtiä" luettua, eikä itse ohjelmaa katsottua. Enkä seuraa aiheeseen liittyviä ketjuja,paitsi tämän, sattuneesta syystä ;) Paha siis kommentoidakaan mitenkään kyseistä sarjaa, muutoin kuin sanomalla, että ilmankin voi elää :D

Vierailija

Mitä järkeä on tehdä noin ja antaa ihmisten vielä katsoa sitä? Juopottelua, sekoilua, moraalittomuutta ja se sitten viihteenä! Eivätkö ihmiset häpeä tuota yhtään? Voi vain kysyä, mihin tämä viihdemaailma ja maailma on menossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat