Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanskan kruununprinsessan synnytys kesti 10 tuntia eli oli oikea synnytys, ei keisarileikkaus

Vierailija

Hyvä Mary!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

nimimerkillä: kaksi tällaista tapausta lähipiirissä. Itse olen onnellinen että oma lääkärini ei halunnut minun leikkivän sankaria. 7

Vierailija

Kuten myös Gwyneth Paltrown kohdalla. Hollywood-prinsessat ja muut britnispierssit eivät pysty siihen, mihin normaalit naiset. Onneksi Mary näytti mallia!

Vierailija

Minusta alatiesynnytys ei tehnyt minusta parempaa ihmistä mutta siitä tuli muita ongelmia alapäähän.. Jos voisin nyt valita, olisin jättänyt kokematta.

Vierailija

syntyvän hengissä leikkauksen avulla kun olla hyvä äiti ja synnyttää kuollut lapsi alateitse. Mutta itsekkyyttä on niin monenlaista...

Vierailija

" ... synnytti sektiolla klo ..." Eli näin synnytyslääkäri.:)

Sinänsä asialla ei ole merkitystä ja mä olen kanssa näitä urheita, jotka kävi tavallaan molemmat läpi eli eka pinnistelin 13 tuntia, josta 2 ponnistin raivolla, ja sitten leikattii.

Vierailija

voi olla, että olikin sektio. Mutta oikeasti ei se tee ihmisestä huonompaa eikä parempaa kummalla tavalla se synnyttää. Mielestäni sektioon ei kukaan vapaahetoisesti edes ryhdy, vaan on jotain psyykkisiä tai fyysisiä juttuja, jos se tehdään/tai valitaan. Eikö se ole myös yksi kokemus, joka on hyvä kokea tämä normaali synnytys.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat