Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisia oireita...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Millaisia oireita muilla on raskausviikolla 5-6? Alkuun mulla oli etovaa oloa, mut nyt sekin on jäänyt pois, on vaan tosi kylä koko ajan ja ihan sairaan väsynyt.

Kommentit (4)

Vierailija

nuo sinun oireesi kuin omanikin noilla viikoilla. Mikään muu ei siis viitannut raskauteen kuin aivan tolkuton väsymys. Jossain vaiheessa tuli sitten kamala nälkä aina ihan yhtäkkiä, mutta mullakin pahoinvointi rajoittui sinne plussaamisen tienoille - eikä ole muuten vieläkään tullut takaisin, onneksi. Itsekin huolehdin muutama viikko takaperin vielä kovasti, voiko näin hyvävointinen olla raskaana ollenkaan, mutta niinpä vaan ultrassa näkyi oikein reipas masuasukki:-) Eiköhän sinullakin ole kaikki oikein hyvin! Ollaan tyytyväisiä hyvästä olosta...

Kisulainen 12+0

Vierailija

kiva kuulla et jollakin toisella on samanlaisia tuntemuksia, kun tuli sellanen olo et ei voi raskaana ollakaan, kun ei ole pahoinvointia niin kuin edellisestä. No, ihan kiva juttu tietty. Oliskohan nyt sit tyttö tulossa, kun pojasta oli ihan erilaiset tuntemukset....

Vierailija

kovat kivut ja vuotoa. Ei mitenkään kivaa odotusta :) meinasi jo usko loppua kesken kun tuli kovat kivut, moneen kertaa oltiin jo menossa

päivystykseen yöllä. Kivut olivat yleensä klo. 13.40-14.30 ja sitten alkoi aina yöllä kun olin nukkunut parituntia ja kesti puolisen tuntia. Se oli yhtä tuskaa. Nyt olen positiivisemmalla mielellä että jos ne vaikka loppuisivat. RV 7+ 7 kait

Vierailija

Kylmä ja väsy. Painontunnetta mahassa, välillä rintoja vihloo. Iltaisin vähän etoo. Menkkamaisia kiputuntemuksia myös mahassa.

Mirju 5+0

Uusimmat

Suosituimmat