Tarpeellinen jokaiselle kärsimättömälle testailijalle!!! =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kertokaa plussan testanneet ihmiset monentenako kiertopäivänä/monentenako päivänä ovulaatiosta testasitte plussan?

Kommentit (5)

Vierailija

ja kp 30/28 plussa. Ei vieläkään ihan yhtä paksu viiva kuin kontrolliviiva on, mutta ihan selvä plussa kuitenkin. Maltti on valttia!

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Mulla oli ovis kp18 ja kp 29/35 testasin haalean viivan aconilla. Kp31 testasin prisman raskaustestillä erittäin haalean viivan. Kp35 testasin samaisella testillä ja silloin viiva oli jo tumma.

Plussaonea toivottelee tytteli-83 rv 5+4

Vierailija

Olen nyt testannut 2 kertaa aconilla tässä kierrossa. Ovis plussa oli ovistestillä kp 15 -> siitä 24-36 ovulointi.

Kp 23/25-29 pieni rusehtava tuhru -> kiinnittymisvuoto ehkä?

Kp 26/25-29 sain hailakkaakin hailakamman punertavan viivanpaikan joka hävisi 10 min jälkeen.

Sen jälkeen gyne sanoi et ihan kun kohdunkalvo ois aavistuksen pehmeä= raskaana.

Kp 28/25-29 tein taas testin ja selkee haamu ja ei ole vieläkään kadonnut tuo viiva testistä.

Ajattelin että huomen tai tiistai-keskiviikko tetsaan viel kerran mut sen testin ostan sitte apteekista jos ei menkat todellakaan ole siiheks viel alkanut..

Itse en ole testaillut aiemmin ku menkat myöhäs mutta tässä kierrossa kärsivällisyys petti ;D

Niistä kärsivällisistä testauksista onkin sitte jo 2 ihanaa lasta :))

Vierailija

eli eipä pätenyt minulla tuo Acon-testin ohjeessa oleva ' raskauden voi todeta jo 7-11 päivää hedelmöittymisen jälkeen' . Testasin nimittäin myös 10 päivää oviksen jälkeen ja puhdas nega tuli silloin. Turhien pettymysten välttämiseksi kannattaa testata vasta kun menkat esim päivän myöhässä.Itse sain vahvan plussan Acon10:llä vasta kun menkat oli kaksi viikkoa myöhässä!

Vierailija

kp20/32 haamu ja toinen haamu kp22/32 tosin tuo kierto ei ole satavarma kun lopetin ne terot ja clomit tälle kierrolle..epäilen että ovis on ollut kp10 mutta mene ja tiedä vielä täälä jännätään:) minä ainakin tykkään testailla ja olen jo tottunut petymyksiin joten en koe tärkeänä malttaa odottaa jos ei malta:) ja oireitakin muka jo on:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat