Liman seassa verta (kp 17)? Mitä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Touhuilimme vällyjen alla kun minulla oli kp 13. Eilen (kp 17) vessassa käydessä oli liman seassa jotain tummaa. Kuivunutta verta vai mitä? Jos hedelmöittyminen tapahtuu, voiko siitä aiheutua verta? Kun huomioitte touhuilumme ja kiertoni vaiheet, täsmääkö tämä mitenkään?

Kommentit (5)

Vierailija

Miten pitkä kierto sinulla normaalisti on? Oletko tikutellut ovista tai tunnistanut sen kivuista tms.? Pointtini on, että entäpä jos sinulla se ovis onkin vasta nyt. Itselläni on kokemusta siitä, että oviksen aikaan tai hieman ennen sitä tulee veristä limaa.

Vierailija

Nyt kp 21 ja alkkarit aina kolmatta p' iv' ' valkoisena jostain t;hn' st' . Lis' ksi tulee jatkuvasti sellaista venyv' ' limaa kuten ovulaation aikana. Onko t' m' sit' valkovuotoa, vai mit' , joka voi olla merkki raskaudesta. Kokemuksia_

Vierailija

Kiertoni on normaalisti 29 päivää. Oviksen aikoihin ei ole koskaan aikaisemmin tullut liman seassa mitään verta. Tikutteluja en ole harrastanut ja itse asiassa tämä juttu ei ole nyt mitenkään suunniteltu.

Vierailija

Mulla tuli oviksesta n. 6-8 pvän päästä yksi kuvailemasi tuhru => rusehtavaa verta=vanhaa verta. Ja luulen et mulla se oli kiinnittymis vuoto koska nyt testit näyttää jo haaleaa plussaa.

JA kiinnittyminen tapahtuu NOIN vkon kuluessa oviksesta ei 5vrk.

Yksilöllistä tuonkin kesto..

EN tiedä onnitellako sua mutta jos plussaat ja tulos mieluisa niin onnea ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat