Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sunnuntaita Huhtikset!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pyöriiköhän täällä ketään näin sunnuntaisin?

En ole itse kamalasti kerennyt pinoutua kun aika tuntuu liitävän kuin siivillä. Nyt on onneksi pari viikkoa huililomaa, joten saa tehtyä rästitöitä ja toivottavasti levättyä. Lisäksi yksi iso operaatiota mitä juuri aloitin eilen toteuttamaan oli tuon meidän taaperon vieroitus imetyksestä. Koko päivä meni loisavasti, yökin meni puoli kuuteen asti, kunnes sitten tapeltiikin pitkään. Lopulta taisin sitten hävitä sen taistelun, sillä esikoinen tuli herättämään minua (olin nukahtanut) ja kertoi, että imetin koko ajan... noh, siinähän se pikkuinen oli tisussa kiinni! Ja minä olin kuorsannut autuaan tietämättömänä. Aamulla kun sanoin taaperolle, että mikäs kieroilija sinä oikein ole. Toinen vain alkoi virnuilemaan. Saa nähdä miten tämä päivä ja yö menee.

En muista yhtään, oliko huhtiksissa muita vielä imettäviä`???

Sain töissä muuten pidettyä hyvin salassa vauvamasun, mutta vähän tuntuu siltä, että kun palaan 3 viikon päästä töihin, niin voipi olla että turhaa sitä on enää peitellä. Sitten onkin jo 18 viikkoa kasassa! Kyllä aika menee nopeasti, vasta oli rv 6...

T: Siriin ja salarakas 15+3

Kommentit (4)

Vierailija

Hei vaan kaikille,

kotisunnuntaita tässä viettelen kaikessa rauhassa. Herättiin just koko perheen päikkäreiltä:-) Pitää nukkua kun vielä voi, eikö? Nyt poltan tuossa sitruunan tuoksuista kynttilää ja katselen sivusilmällä, kuinka oravat vipeltävät puissa ylös alas...

Mullakin on massu ja varsinkin rintavarustus osoittanut viime aikoina selviä kasvun merkkejä - mieskin tuossa taas aamusta naureskeli hyväntahtoisesti tuoreelle povipommille. Itseänikin tämä asia lähinnä huvittaa, mutta kokoa suurempien rintsikoiden osto taitaa oikeasti olla lähiaikoina tarpeen. Farkkujenkin kanssa eletään kriittisiä aikoja: tiukimmat eivät enää mene päälle, mutta joustavampiin pökiin onneksi sentään vielä mahtuu. Saas nähdä kuinka kauan...

Huomenna meillä siis np-ultra (olen tainnut mainitakin siitä vasta noin sata kertaa). Toivottavasti kaikki menee hienosti - meikäläinen kun tuppaa olemaan vähän sellainen krooninen jännittäjä:-)

Leppoisaa sunnuntaita ja terveiset

Kisulaiselta 12+0 (!!!)

Vierailija

Ei vain tällä kertaa omassa kotona, vaan ollaan lasten kanssa loman vietossa mummilassa. on se vaan hyvä, et teknologia on niin edistynyt, et mummeillakin on nykyään internet! ;)

Mä en enää imettele, muutama viikko sitten lopetin, kas kun neuvolassa aivan kauhistuttiin, et mä yhä imetän, vaikka olen raskaana! Enhän minä ollut ajatellutkaan, että niin ei kenties " saisi" tehdä? onko muilla kokemusta asiasta? Säikähdin kuitenkin, ja lopetin sitten samantien neidin ollessa 1v3kk ikäinen. Vähän mua nyt harmittaa, jos lopetin " turhan takia" ... :(

Mitään uusia ei tänne päin kuulu; vatsa on hiukan pyöristynyt, mutta vielä ei ainakaan kukaan ole uskaltanut vihjata, että ollaanko meillä kenties taas pieniin päin! Mä kyllä luulen, että meidän äiti ainakin vahvasti epäilee, mutta ei uskalla vielä kysyä, jos mä olisinkin vain lihonut!

Mutta ei kummempia näin sunnuntaisin; kirpeätä syysilmaa sinne kaikille, mä tästä lähden ulos jatkamaan haravointia :)

tilda 13+0

Vierailija

lapset nukkuu päikkäreitä ja itse saa nautiskella omasta olosta. Jotenkin tuntuu siltä, että närästys on ottanut mut jo huomiinsa. Vähänkin kun tekee jotain ylös-alas juttuja (väkisinkin noitten termiittien kera) alkaa inhottavasti närästämään. Ja paprikasta vasta kaverin siihen saa. Onko mitään hyviä keinoja muutakun rennie yms.? Eipä siihen taida olla kuin varovasti syöminen.. (mitenhän se onnistuu näillä ruokahaluilla?)

Ihana keli meillä täällä, eikä sitä räntää satanutkaan vielä, vaan oli tosi kuiva raikas tuuli. Käytiin hepoille syöttämässä kuivat leivät, nuorempaa muka puri kokoajan käteen hepat. Kivaa oli. Pikkuneiti olis halunnut mennä multaan heppojen kanssa pyöriin.. kyllä pienet lapset on luottavaisia, menis varmaan vaikka hevosen suuhun jos pääsis.

Neuvolakin on vasta viikon päästä, miten tää on tuntunut nyt kun nälkävuodelta sitten viimekertasen jälkeen. Milläs viikoilla rakenneultra tehdäänkään? Tarvis varmaan alkaa varaileen johonkin päin, kun jonot on takuulla makeet. Sitten meillä alkaakin kuumat palstat, kun saadaan vähän totuutta tähän raskausasiaan. Aiotteko kysellä sukupuolta? Meillä on käynyt niin, että olen sen itse huomannut kummastakin aiemmasta.

Olen käynyt monissa ultrissa, kun ovat pyytäneet harjoituskappaleeksi. Siellä loppuraskaudesssa n. 10krt. Toiset sanovat sitä vaaralliseksi, mutta vakuuttivat aina sen olevan lapselle harmitonta. Terveitä ainakin ovat, meillä ei onneksi ole edes allergioita. Kyllä niistä oppi sitten jo vähän katsomaan itsekin sukupuolta. Tai arvailuahan se loppupeleissä ihan on kuitenkin.

Sunnuntai jatkot huhtikset, mies lähti hakemaan mulle merkkareita;))) kiltti kun on! Kait sitten kun tulee alkaa lättytaikinan tekoon. Tuntuu olevan toisen oikea sunnuntai harrastus. Mulla tulee kyllä lätyt jo korvista, mut lapsille se on tärkeää. Kuulumisiin!

Lumo 15+5

Uusimmat

Suosituimmat