Kysymys naisille peppuseksistä

Vierailija

Olemme puhuneet mieheni kanssa useasti peppupanoista ja muutamaan otteeseen yrittäneetkin onnistumatta. Nyt mieleeni on tullut vielä yksi kysymys, johon toivoisin vastauksia.

Jos olemme anaaliyhdynnässä paljaalla ja jatkamme sen jälkeen vielä normaalia yhdyntää, niin eikö se lisää tulehdusvaaraa kun peräsuolessa on kuitenkin erilainen bakteerikanta kuin emättimessä? Itse olen aika herkkä saamaan kaikenlaisia tulehduksia ja siksi tuo tulehdusvaara pelottaa. Onko kenellekään käynyt niin, että on saanut jotain tulehduksia emättimeen peppuseksin seurauksena?

Kommentit (8)

Vierailija

Alkuun oli ongelmia saada " juttu luistamaan" . Syitä oli varmasti useita, kuten se, että jännitin niin, ettei edes sormi mennyt sisälle. Pelkäsin sen olevan sottaista ja epämiellyttävää. Kun ajatus hautui tarpeeksi ja liukkaria otettiin mukaan reilusti niin hyvin toimii. ukko on aivan taivaassa, kun saa toteuttaa fantasiaansa. Minä en niin nauti, muttei se pahaltakaan tunnu.

Vierailija

joo minunkin täytyy koputtaa puuta, mutta ei ole tulehdoksia tullut vaikka suht aktiivisesti harrastetaan ilman kumia kummankin reiän käyttöä....

Vierailija

Liikaa pöpöjä. Entä jos tekisitte niin että peppuun kumin kanssa ja sitten jos mieli tekee vaihtaa reikää, niin kiskasee sen spärdärin pois?

Vierailija

Ei sitä turhaan neuvota, että kakkaa ei saa joutua emättimeen. Emme me turhaan opeteta tyttärillemmekään, mihin suuntaan (edestä taaksepäin) vessassa pyllyä pyyhitään.

Vierailija

Täälläkin pari, joilla peppuseksi ei onnistu. Liukkkarit mukana hommissa, mutta kun ei niin ei. Joskus vuosia sitten tätä harrastimme ilman mitään ongelmia. Nyt, kun taas kiinostais niin eipä onnistu. Oisko jollain jotain vinkkejä, koska tää rassaa aika lailla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat