Voisin vaikka maksaa tästä kropasta ja naamasta, siis että saisin tuollaiset itselleni.

Kommentit (13)

Vierailija

ihan kulttuurin oppimisen ja maailman avartamisen kannalta ;)

t. neljän laudaturin ja kahden eximian jälkeen usaan au pairiksi mennyt, oli muuten tapahtumarikkain vuosi ikinä.

Vierailija

Joo, aupairiksihan hakeutuvat nimenomaan tosi fiksut ihmiset. Tai ööö... hakeutuisivatkohan fiksut ennemmin yliopistoon ja sitä kautta ulkomaille vaihtoon kuin jonkun jenkkiperheen kotipiiaksii?

Vierailija

opiskelin siellä yliopistossa, opetin paikallisella ala-asteella, harrastin ja matkustelin. töitä keskimäärin 4h/päivä, olin onnekas. tykkään muutenkin kovasti lapsista! yliopistoon hakeuduin sitten tämän LOMAvuoteni jälkeen :) t.5

Vierailija

tyttö oli liian laiha, eli polvien seudulta kun katsoo, niin on samalaiset kuin jollain anorektikolla. Muuten ihan ookoo, varsinkin kun tulee ikää lisää ja löytyy vähän järkevämpi tyyli .....

Vierailija

Pitää olla kyllä kohtuullisen elämäänsä tyytymätön. Minä ainakaan en vaihtaisi paikkaa/kroppaa/naamaa kenenkään kanssa, koska silloinhan en olisi minä, ihminen jota mieheni ja lapseni rakastavat. Onko ihmisillä nykyään todella näin huono itsetunto??

Vierailija

Jep, aupairithan ovat aina niin pirun viisaita. Aupairiksi lähdetään, kun ei ole olut älliä päästä mihinkään kouluun. Tuo tyttö muistuttaa lähinnä Monica Lewinskyä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat