yhtä asiaa mä en ymmärrä..

Vierailija

hanna ja timo ovat sekstailleet kameroiden edessä jo monesti. eivätkö he ajattele miltä heidän vanhemmistaan tuntuu kun lapset panee telkussa ja ovat koko suomen puheenaiheena.

miltä sinusta tuntuisi jos oman lapsesi seksielämä olisi julkinen puheenaihe? minusta se olisi moraalitonta, sori vaan jos olen ihan kalkkis!

" ai sä olet SEN hannan äiti"

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Peiton alla ne ainakin meidän telkkarissa oli!

Sitä paitsi ne on aikuisia ihmisiä jotka ovat omista tekimisistään vastuussa vain itselleen!

Vierailija

Hankkikaa nyt hyvät ihmiset elämä! Miksi minun pitäisi hävetä jonkun muun tekemisiä? Ja kyllä, aion opettaa lapselleni, että hän kantaa vastuun omista tekemisistään ja toimii niin kuin omatunto ja järki sanoo! Jos jollain on huomauttamista minulle lapseni tekemisistä, ohjaan hänet kyllä oikeaan osoitteeseen oikein mielelläni!

-7-

Vierailija

mitä lapsesi tekevät, ei voi muuta sanoa kuin että säälin sinua ja lapsiasi. aivan kuten säälin hannaa, timoa ja heidän läheisiään!

itse kuolisin häpeään jos siskoni sekstaisi tvssä

Vierailija

Kyllä jokainen ihminen, joka vähänkin kykenee asettumaan toisen asemaan, ajattelee myös sitä, miltä omat ratkaisut tuntuvat lähipiiristä. Minä en ikinä voisi nolata vanhempiani panemalla tv:ssä tai millään muullakaan nololla ja härskillä tavalla. He ovat antaneet minulle hyvän lapsuuden ja nuoruuden ja olleet aina kaikella tavalla tukena. Miten voisin aiheuttaa heille tahallani kärsimystä, jonka voi hyvin helposti välttää?

Vierailija

Kyllä minä ainakin katson asiakseni kasvattaa lapseni niin, että hän toimisi vastuullisesti ja järkevästi aikuisenakin. Kuka tämän kasvatustyön hoitaa, jos en minä ja mieheni? jos on ihan sama, mitä lapsi aikuisena tekee, niin hänethän voisi sitten jättää kasvattamatta täysin. Näin ilmeisesti moni nykyään tekeekin lopputuloksesta päätellen. Ja kyllä minua ainakin koskettaa, jos lapseni joutuu ns. huonoille teille. Ketäpä äitiä ei koskettaisi??

terv. 8

PS: sori 9, luulin, että viesti oli minulle...

Vierailija

kysytäänpä sinulta sitten kun lapsesi ovat kasvaneet seksi-ikään, ovatko he vastuussa yksin itselleen.

missä on moraalisi? mitä oikein opetat lapsillesi?

Vierailija

" Sääliksi käy tuonkin äitiä kun on selvästi seksiä harrastanut"

Keskimäärin 80% suomalaisista harrastaa seksiä pimeässä ja peiton alla noin viisi minuuttia kerrallaan, eli ei tuo nyt mitenkään poikkeavaa ole!

Vierailija

heti kun tunnen tarvetta siihen että muut näkevät seksiharrastuksemme, jätän etuoven auki alettuamme hommiin. ja tietysti sekstaame vain ja ainoastaan peiton alla niin ei ole niin paha kuin ilman peittoa.

Vierailija

inhoan koko ohjelmaa enkä voi ymmärtää miten jollakin on niin kova tarve päästä puheenaiheeksi että oikeasti jakaa muiden kanssa _kaiken_ yksityiselämänsä!?

mitä eroa bbllä on verrattuna vaikka kotivideoihin joita liikkuu netissä?

Vierailija

he ymmärtäisivät, että seksi on kahden aikuisen välinen INTIIMI asia, jota ei ole tarkoitus esitellä kaikelle kansalle esimerkiksi televisiossa tai muillakaan julkisilla paikoilla. Tämä on minun moraalini. Jos lapseni toimisivat kuten Hanna ja Timo, niin todella olisin surullinen. Ja varmasti hävettäisi mennä työpaikalle ja kohdata muut vino hymy suupielessään. Mutta eniten surettaisi lapsen puolesta. Tietenkään en enää aikuisen ihmisen käyttäytymiseen voisi puuttua, mutta pahalta se tuntuisi.

8

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat