Eilen Jumbossa

Vierailija

Menin eilen lasten kanssa Jumboon ostoksille n.klo.12 ja heti ovella esikoinen 3v huomasi lapsilla olevat tiimarin ilmapallot joten suuntesimme heti ekana tiimariin palloa hakemaan. Mutta yllätys yllätys ilmapalloja ei enää ollutkaan. Myyjät yrittivät kalastella muutamia kattoon karanneita palloja kun lapsia oli useita odottelemassa itselleen palloa. No myyjät saivat katosta 4 palloa jotka menivät sitten lähimpänä seisseille n 8-9v tytöille. He kun suurimpina osasivat kärkkyä myyjän kyljessä kiinni. Pari muutakin äitiä ihmettelivät tätä siellä ja yksi sanoikin sitten kovemmalla äänellä, että isoimmillehan ne tietenkin meni.

Miksi ihmeessä niitä palloja ei voi hankkia riittävästi? Vain parina ekana tuntina tulleet saavat pallon ja tämä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta kun lapsi sai pettyä.

En nyt valita siksi, että joku sai jotain ilmaiseksi ja minä en. Mutta näin eilenkin sitten useita pieniä lapsia jotka kyselivät vanhemmiltaan mistä palloja saa, miksi minä en saanut, miksi muilla on jne...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

NE MAKSAA IHAN PERKELEESTI.Ei millään pysty jakamaan kaikille niitä jossain kauppakeskuksessa.Se on harmillista,mutta totta.

Itse olen itäkeskuksessa isossa liikeeessä töissä ja yhden aamupäivän aikana TUNNISSA jaoin 1000 ilmapalloa.koko päivän aikana jaoimme 2500 ilmapalloa lapsille.Ja ne ei maksa ihan paria euroa tuollaiset ilmapallo määrät.Johonkin vaan on sitten vedettävä raja kuinka paljon niitä on varaa jakaa.

Olen pahoillani että sinun lapsesi ei saanut palloa,mutta varmaan ymmärrät nyt paremmin kun kuulit em.asian.

Vierailija

tiimari tuskin jakaa 10 palloa. voi olla että jos varaa 500 niin nekin on aika äkkiä jaettu jos jokainen (muukin kuin tiimarin asiakas) niitä ryntää hakemaan. jos joku kauppaa jakaa ilmaista ksälää niin laissako se lukee että niitä pitää olla aaaivan kaikille..

sääli jos lapsesi eivät ole oppineet sietämään mitään pettymyksiä. kovaksi käy elämä.. meillä kaksivuotias hyväksyy tilanteen kun selitetään että pallot on nyt loppu. kaupassa töissä olleena muistan kyllä tavanneeni tälläisen äitityypin, joka tulee itkemään kesken loppuneista pinsseistä..

Vierailija

Asiasta vähän samanlaiseen. paikallinen osuuspankki järjestää syksyisin HIPPOkisat. Työllistää samalla myös paikallista urheiluseuraa, jotka hoitavat käytännön järjestelyt. Minusta on hieno homma että joku jaksaa nähdä vaivaa...

Eikös yleisönosastopalstalla joku " tiimarin ilmapallo" -tyylinen äiti valitti ja paheksui sitä että mitaleita ei jaeta kaikille osallistujille. heidän lapselleen tuli paha mieli kun sai vain Hippo-viivottimen :-OOO

Vierailija

Jaoimme yhtenä päivänä banaanien ostajille pipoja. Seuraavana päivänä tuli asiakas noin kaksi vuotiaan lapsen kanssa ja sanoi haluavansa sellaisen pipon. Selitin, että pipoja jaettiin vain edellisenä päivänä ja piti ostaa banaaneja jotta sai sellaisen!

Nainen sitten nosti kauhean elämän siitä kuinka hänen lapsensa oli pahoittanut mielensä kun naapurin pojalla oli sellainen pipo, eikä hän saanut! Olimme kuulemma pilanneet pipokampanjallamme lapsen ja koko perheen elämän...

Eli on se elämä välillä pienestä kiinni....

Vierailija

Mainostaminen siinä on kuitenkin tarkoituksena, ja jos ilmapallokampanjasta tulee enemmän mielipahaa kuin iloa asiakkaille, niin eikö se silloin ole aika huonoa mainosta?

Vierailija

Jos pallot on loppu, ne on loppu, ei henkilökunta voi palloiksi muuttua!

Olitteko muuten ostamassa tiimarista jotain, vai ihan vaan niitä palloja kärkkymässä? Oma mielipiteeni on, että palloja pitäisi antaa vain asiakkaille jotka ostavat jotain!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat