saako mistään tilattua leluja osamaksulla, esim. muumitaloa,

Vierailija

tarkoitan nyt vähän kalliimpia leluja, en mitään 10e autoja:)

joulu tulee ja lapsille pitäisi hankkia lahjoja..

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Katso Hobbarin nettisivuilta.

Mitä pahaa on muuten siinä, että jos ei ole liiemmälti rahaa, haluaa silti ostaa lapsilleen kivoja lahjoja jouluksi? Onko sitten parempi että tiukan rahatilanteen vuoksi lapset ovat lahjoitta?

Kun mieheni vielä opiskeli ja minä olin hoitovapaalla, jouduimme mekin yhden joulun lahjan ostamaan osamaksulla. Lasten (tai etenkin esikoisen, nuorempi nyt ei niistä olisi ymmärtänyt) ei tarvinnut pettyä ja ostokset sai maksaa pienissä erissä. Onneksi nyt kun molemmat olemme töissä näitä asioita ei tarvitse miettiä, mutta tuohon elämäntilanteeseen se sopi hyvin.

Vierailija

en ymmärrä miksi pitäisi ostaa kalliita leluja jos ei pysty ostamaan suoraa,ilman osamaksuja!En itse ostaisi leluja osamaksulla,mutta tämähän on vain minun mielipiteeni

Vierailija

Me ollaan jo lasten lahjat ostettu ;) Kun tiedetään meidän huono rahatilanne, niin ollaan ostettu sitä mukaan kun on jotain kivaa löytynyt. Legoja ym... Mutta omien lasten lahjat on jo kasassa tälle joululle. Viime vuonna ostettiin kaikki vasta joulukuun puolivälissä.

Vierailija

ennen emme mekään ole joutunut osamaksulla ostamaan, mutta tällä hetkellä on vaan tilanne tämä.ja haluamme silti saada lapsillemme hyvät lahjat.eihän meidän tämän hetkinen rahatilanteemme ole lapsien syytä!-ap (itse hoidan lapsia kotona, ja mies yllättävän sairauden myötä joutuu olemaan jonkun aikaa pois töistä)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat