Mikä on mielestänne pettämistä?

Vierailija

Takana kymmenen vuoden suhde, kotona lapsi ja yleisellä tasolla kaikki hyvin. Tässä puolen vuoden aikana selvinnyttä.

Vaimo ei ole minusta kovinkaan kiinnostunut seksuaalisesti, on sen myöntänytkin. Lisäksi hän on puhunut halustaan olla muiden miesten kanssa, ja sanoo rakastavansa minua ¿jollain tavalla¿.

Vaimolla on oma tuttavapiiri (lähinnä miehiä) joiden kanssa hän mieluusti viettää iltaa ja aikaa. Yksi heistä on jonkin verran vaimon perään, toisen kanssa vaimolla vaikuttaa olevan vahva side. (Käytännön ilmenemismuoto: Pikku kränän jälkeen itki sylissäni toisen miehen perään.)

Vaimo ei kerro seksuaalisista haluistaan tai toiveistaan tai fantasioistaan, katsoo ne omaksi asiakseen. Hän pitää siitä kun minä kerron omistani.

Vaimo on laittanut muutamia alastonkuviaan nettiin. Olen kuvailemisia ehdotellut vuosien varrella. Vaimo sanoi että ei, mutta paljastuikin että ei minun tietäen.

Kysyin haluaisiko hän luvan olla muitten miesten kanssa. Vaimo sanoi, etten voi sellaista lupaa antaa, jos sellainen tilanne tulisi, niin luvallani ei olisi väliä. (Totesi tosi että tuskin tilannetta koskaan tulee.)

Minusta tuntuu että vaimo on tehnyt kaikkea mitä nyt voi tehdä pettämättä fyysisesti, koen oloni henkisesti petetyksi. Hän katsoo että on tehnyt asioita itselleen ja että esim. alastonkuvat eivät liity minuun lainkaan. En tiedä yritänkö kontrolloida ja kahlita. Vai pidänkö puoliani, en suostu olemaan kynnysmatto ja yritän estää häntä liukumasta ulos suhteesta.

Kommentit (7)

Vierailija

noin joskus vuosia sitten ja tein sen siksi koska syvällä sisimmässäni tahdoin häneltä enemmän aikaa ja enemmän huomiota, hellyyttä ja imartelua.

Vierailija

vaimosi ei ehkä uskalla sitä itsekään myöntää koska tosiaan rakastaa sinua jollain tavalla. Ainakin henkinen pettäminen on jo tapahtunut mutta vahvasti epäilen että fyysistäkin on jo ollut.

Älä alistu olemaan kynnysmattona tai jatkuvalla pahalla ololla suhteesa.

Toivottavasti asiat selviävät parhain päin!

Hyvää syksyä!

Vierailija

vaimosi ei ehkä uskalla sitä itsekään myöntää koska tosiaan rakastaa sinua jollain tavalla. Ainakin henkinen pettäminen on jo tapahtunut mutta vahvasti epäilen että fyysistäkin on jo ollut.

Älä alistu olemaan kynnysmattona tai jatkuvalla pahalla ololla suhteesa.

Toivottavasti asiat selviävät parhain päin!

Hyvää syksyä!

Vierailija

Näin vaimo vakuuttaa ja sen kyllä uskon. Vaimo on aika lailla ujo ja hiljainen (ainakin seksimielessä), ja kun se yhdistetään rehelliseen luonteeseen, uskon häntä.

Pelkään, että hän on kanssani yhteisen maailmamme takia (lapsi, hyvin toimiva ja läheinen suhde, turvattu talous), ei niinkään minun takiani. Ja pelkään, että hän hakee sitä mitä minä kaipaisin muualta, ja ottaa minulta sen mitä hän itse kaipaa.

Vaimon ehdotuksesta (ja minun suostumuksestani) suostuin siihen, että puolen vuoden aikana saamme käydä vieraissa jos siltä tuntuu. Osa minusta sanoi että älä suostu, osa sanoi suostu pois. Voi siitä minullekin olla iloa, ja jos se saisi vaimon arvostamaan ja haluamaan minua, jälleen niin siitä vaan. Tekee miehenä tiukkaa hyväksyä se että toinen voi käydä vieraissa, toisaalta kai minä rakastan häntä niin paljon että olen valmis tuonkin hyväksymään jos pakko on. Ja toisaalta jos tämä " herättäisi" vaimon näkemään sen arvon, mitä meillä on...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat