Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IIIIIIKKKK!! Mies lähti ostamaan raskaustestiä!!!

Vierailija

Tuossa äsken tuli mietittyä, että koskas niiden kuukautisten pitäisi alkaa...

Yleensä mulla on tosi tarkka selkä, joka kipunoi menkkojen alkaessa ja heti siitä n. viisi minuuttia, alkaa vuoto. No, eilen alkoi tuo kipunointi, muttei tänä päivänäkään ole " tapahtunut mitään" . Kiertokin oli viime kuussa omituinen kun kierto oli vain 25 päivää normaalin 29 päivän sijaan. Joten saattaa siis olla kiertokin niin sekaisin ettei menkkoja kuulu senkään takia. Nyt siis kierto ollut tässä kuussa 30. On tässä ollut kaikkea hässäkkää, että sekin voi olla osasyynä miksi menkat ovat myöhässä. Eli en elättele turhaan toiveita.

Siis vauva on kyllä tervetullut=) Mitään häntä vastaan ei ole kummallakaan. Tulisi vaan hieman suunniteltua aikaisemmin=)

Nyt en tiedä miten päin istua tuolilla, mies ei ole tuonut vielä sitä tikkua. En uskalla testata kun pelkään pettyväni negatiiviseen tulokseen.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Vauvani kuoli heti syntymänsä jälkeen ja siksi tuntuu kurjalta ajatella että hän kuoli sen takia

kun me emme muka olisi " kestäneet häntä" !

Vierailija

Onko kellekään tuttu Biocardin raskaustesti? En ole ennen kokeillut sitä.

Nyt siinä oli " varmistusruudussa" vahva sininen viiva ja toisessa ruudussa hyyyyyvin heikko vaaleansininen viiva, joka näkyy läheltä katsottaessa. Eli voiko olla positiiviseen viittaavaa vai onko " kosteus" värjännyt sitä viivaa?

Nyt sitä vasta jännitetäänkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tämä ei todellakaan ole provo, sen teille lupaan!!! Ihan tosissani olen.

Vierailija

Nyt vain toivotaan, että tämä on totta ja pikkuinen jaksaa olla matkassa mukana.

Ja sille joka otti osaa kun saamme kolme lasta näin pienellä ikäerolla. Se saa joka kestää=) Ja minä olen halunnut lapset n. kahden vuoden ikäeroilla mieheni kanssa. Olen innoissani, samoin mieheni!!!!! =)

Kiitos!!!

Vierailija

haluttiin lapset parin vuoden välein..

Minä ja mieheni olemme halunneet ensimmäistäkin jo pitkään!! Emmekö vieläkään siis kestäisi sitä??

Kiitos vaan sinullekin masentamisesta. Minussa on jo muutenkin vikaa, ettei lasta kuulu, joten mukavaa että valaisit asiaa..En vaan vielä vissiin kestäisi sitä.

helvetisti onnea sinulle ja hienoa että sinä kestät!!!!

Vierailija

Tosin mulla joskus apteekin omassa testissä näkyny vahvana se kohta, mihin sen sinisen viivan pitäisi tulla. Testi oli nega, mutta viivan paikka kuulsi vahvana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat