Kaunein tietämäsi nimi? Eli minkä niminen itse haluaisit olla? tai jos saisit nyt lapsen niin minkä nimen sille antaisit?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

itse tykkään erikoisista ja harvinaisista nimistä, kuitenkin suomalaisista.

Pienenä halusin olla annika tai karoliina, mutta nykyään tykkään vähän erilaisista nimistä.

Tytölle antaisin Alisa ja pojalle Allan.

Kommentit (3)

Vierailija

Kuvitellen...(lapsi ei ole suunnitelmissa)

Koska meillä on koira nimeltään Lotta, sitä en voisi antaa.

Almanakasta valitsisin lapseni nimet, vaikka pidänkin monista erikoisista tyttöjen nimistä.

Daavid on suosikkinimeni, mutta en antaisi sitä, koska on samantapainen poikani nimen kanssa.

Suosikkini Eemil ja Julia karsiutuu yleisyyden takia pois.

Kukka, Kastehelmi ja muut ihanat nimet jäisi pois....

Julius Albert Valdemar

Linda Olivia

.....tytön nimi olisi vaikea päättää. Poikien nimistä löydän helpommin.

Vierailija

Yksi kauneimmista nimistä, mitä tiedän, on Maria, mutta se on melkein sama kuin oikea nimenikin, eli jos muuttaisin nimeäni, niin ehkä haluaisin sitten olla Maria. Anna on myös kaunis nimi, samoin Sofia - ehkä oma nimeni voisi olla Anna-Maria tai Maria-Sofia (tai Anna-Maria Sofia ;) ), jos sen muuttaisin.

Maria-nimeä en nyt kuitenkaan lapselleni antaisi, koska se on liian lähellä omaa nimeäni. Lapsen serkkutyttö on myös Maria, eli en haluaisi omasta lapsestani serkun kaimaa, koska ollaan niin paljon tekemisissä keskenämme. Toiseksi nimeksi sen kyllä haluaisin, mutta mieheni ei halua, koska Maria oli hänen ex-tyttökaverinsa - tuskin nyt mun ex-poikakaverinkaan nimeä laitetaan lapsellemme... ;)

Jos nyt saisimme tytön, hänen nimekseen tulisi ehkä Aino Helinä. Pojasta puolestaan voisi tulla Ville Veikko.

Tytön nimistä pidän myös kovasti nimestä Emma, mutta se taitaa olla niin yleinen, ettemme sitä halua laittaa lapsellemme tässä vaiheessa. Pojan nimistä tykkään nimestä Samuel, mutta mies ei taas sitä halua lapsellemme. :(

Toki oman pojan nimi Jaakko on kaunein mahdollinen. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat