Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Onko ollut mitään vuotoa raskauden alussa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli kiinnostaisi tietää onko Teillä Odottajilla ollut mitään tiputteluvuotoa tai muuta vaikka olette ollut raskaana? Kuinka kauan sitä on kestänyt? Itellä on nyt tullut 10pv rusehtavaa " valkovuotoa" , ja tänään ja eilen sain haamuviivat testiin..!

Kommentit (2)

Vierailija

Ekalla kertaa oli 3pv tiputteluvuotoa silloin kun menkkojen piti alkaa, seuraavalla viikolla plussasin. 1kk myöhemmin tosin meni kesken.

Tokalla kertaa vuoti tooooosi paljon, kerralla hulahtamalla rv 5+x ja muutaman kerran myöhemminkin tiputteli, syynä istukka lähellä kohdun suuta. Nousi sitten myöhemmin ja poika tuli.

Nyt kolmannella kerralla oli taas rv 6 samanlaista vuotoa kuin keskenmenon alkaessa ja vähän kipuja myös. Kesti pari päivää ja vauva voi silti hyvin. Itse epäilen että kyseessä oli osittainen keskenmeno, clomien takia alkioita on voinut olla kaksi, ja luulen ehkä nähneeni sen toisen.

Mutta siis joka kerta on vuotanut ja toinen lapsi silti tulossa. Käsittääkseni on aika tavallista että ihan raskauden alussa on tiputtelua. Eli onnea Plussasta!

Vierailija

..ja onnitteluista! En kyllä vielä usko että olisin raskaana, taas aamulla uus testi. Kerran oon aiemmin saanut haamun kun oli menkat päivän myöhässä (vaikka söin pillereitä), sit seuraavana päivänä ei ollut enää mitään. Että katsellaan nyt =)

Uusimmat

Suosituimmat