Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ällöttää miehen kainalokarvat mutta se ei suostu ajamaan niitä. Mitä teen?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

Itse ajelen vaan kainalot, bikinirajat ja sääret ajan jos olen menossa julkisiin paikkoihin esim. uimahalliin muut saavat vapaasti rehottaa ja miestä ei haittaa. En myökään vaadi häntä ajamaan omia karvojaan.

Partahaivenet ajaa kun tykkää (kasvavat niin huonosti) eli parin viikon välein, kainalot ajaa joskus kun sanoo että hikoiluttaa ja kutittaa muuten. Ja käyttää meikäläisen höyiä siihen, ainoa asia mitä vituttaa mua on se että ei saa niitä karvoja sielä putsattua pois vaan terä on pilalla ukon käsittelyn jälkeen.

Vierailija

Kuka noin on sanonut? En minä ainakaan ajele, tuuhea pehko on seksikäs! Mieheni ainakin tykkää.

Ja kyllä karvaton mies minunkin mielestäni olisi aika ällöttävä, paljas karvaton kainalo, yök! Karvaiseen kainaloon on paljon kivempi käpertyä, eikä se todellakaan haise! Eiköhän se haju johdu vain pesemättömyydestä eikä karvoista.

Vierailija

mahtaa sulla olla hyvä pehko alapäässä.

harva mies tykkää harrastaa suuseksiä jos ensin pitää raivata viidakko edestä ja sitten pitää syleksiä karvoja suusta. on muuten tosi törkeen näköstä kun naisen p****karvat roikkuu 5 senttiä maata kohti...........

ja miks miehet ei ajelis kainalokarvoja, kyllä mä mieluummin käperryn karvattomaan kainaloon kuin karvaseen je haisevaan..

mut jos joku tykkää niin antaa karvojen kasvaa................

hippimeininkiä...............

Vierailija

Ainoat karvat, jotka minulta lähtevät, ovat kainalokarvat ja bikinirajat kesällä. Muu saa olla luonnontilassa ja kasvaa, kuten luoja on tarkoittanut. Ei tulisi myöskään mieleen vaatia mieheltä karvojen ajelua. Minkä ihmeen takia ne pitäisi ajaa?

Vierailija

Ihmettelen kun on itsestään selvää että naiset ajavat häpykarvansa, jos ei muuten niin ainakin sitten miehen takia. Miksi homma ei päde myös toisin päin? Miksi karvat vähentäisivät naisellisuutta yhtään? Tai lisäisivät miehisyyttä? Miksi mun pitäisi nyppiä karvojani mutta mieheni ei? Onneksi mieheni ei vaadi minulta luonnottomuuksia. Ja itsekään en provosoivasta aloituksestani huolimatta vastavuoroisesti edellytä mieheltäni karvojen ajelua, vaikken niistä pidäkään.

ap

Vierailija

Kyllä karvat kuuluu miehelle, ja lähtee se hikikin pesemällä myös karvoista!

Enkä kyllä ymmärrä miksi naisenkaan pitäisi jotain häpykarvojaan ajella! Itse ajelen kesäisin kainalo- ja säärikarvat, mutta muihin en kyllä kajoa.

Uusimmat

Suosituimmat