aikuisten oikeesti!kuinka moni tullut/ollut raskaana tietämättään

Vierailija

niin että ihan kunnon menkat ollut siinä välissä(kunnon vuoto) vaikka raskaana ja muista syistä/oireista alkanut epäilemään raskautta???

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Jos menkat tulevat normaalisti, niin en osaisi tehdä testiä. Siiskö jos raskautta yrittää, pitäisikö testi tehdä kuitenkin aina menkkojenkin tullessa?

Vierailija

maha kasvoi vasta 5:llä kuulla et pahoinvointi ja väsymys sai testin tekoon.sitten mieskin älysi et hei sun tissit olikin vähän paisuneet!

en muista millä viikoilla olin ku huomasin..olisko ollu joskus 8-9....

ihan normaalit menkat tosiaan tuli.

Vierailija

Mulla tuli menkat säännöllisinä, joten en osanut aavistaa mitään. Olin tuon autokolarin sattuessa jo viikolla 18. Menkat kesti säänöllisenä viikolle 23 saakka. Tokassa raskaudessa osasin epäillä raskautta oireista, mutta silloinkin olin jo viikolla 12. Menkat jälleen tuli normaalisti. Samoin kolmannessa, mutta siitä tiesin jo viikolta 8 lähtien, koska yrittämällä yritettiin kolmatta vauvaa, ja testailin siksi vähän väliä. Jokaisessa raskaudessa on mulla tulleet menkat ihan normaalisti, ehkä vähän niukempina , mut kuitenkin n. viikolle 20 saakka. Nyt eka raskaus menossa jossa ei ole ollut noita inhottavia menkkoja:)

Vierailija

Pilsujen jälkeen ei menkkoja ollenkaan ja sain siihen terolut kuurin, menkat tuli vain terolutin jälkeen. Söin pari kuuria jonka jälkeen aina menkat hävis, menin lääkäärin kun menkkoja ei tullut vieläkään. Lääkäri totesi, että olin raskaana 18+5. Raskaus oli oireton, eli ei pahoinvointia ainoastaan väsymystä. Et, näin täälläpäin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat