Apua! Miten te, jotka olette raskaana ollessanne hakeneet töitä, olette kertoneet/jättäneet kertomatta raskaudestanne?

Vierailija

Mietin tässä vain ylirehellisenä ihmisenä, pitäisikö minun mainita jo työhakemuksessani että olen raskaana (tosin vasta 4. kk:lla). Tiedän että sitä ei tarvitsisi kertoa, eikä kannattaisikaan. Olen vain sellainen ihminen, että haluan lähteä puhtaalta pöydältä liikkeelle. Periaatteessahan raskaus ei saisi olla mikään syy ottamatta minua töihin...

Oletteko muut painineet tällaisen ongelman edessä? Miten olette mahdollisesti kertoneet asiasta (millaisin sanankääntein, jo hakemuksessa, haastattelussa vai vasta jos olette päässeet töihin). Reiluna ihmisenä haluaisin että työnantajakin tietäisi jo minut ottaessaan, että tulen jäämään kevään kuluessa äitiyslomalla...

Äääk....

Kommentit (3)

Vierailija

En oo kuitenkaan vielä raskaana, mutta yritystä on. Oon tällä hetkellä työtön ja se kyllä hieman mietityttää että mitäs sitten jos sais duunia pian ja samantien ois raskaana, tai jopa jo ennen sitä. Tuskin sitä nyt kannattaa hakemuksessa mainita, ehkä haastattelussa tai jotain. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat