Ei ihme, että keskustelun taso on mitä se on jos joka toinen on saanut lapsen jo jotain 20-vuotiaana!

Vierailija

Ihan kakaraäitejä täällä

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kyllä rupsahtaneet nelikymppiset äidit osaa kirjoittaa paljon alatasoisempia juttuja, näkeehän sen tämän ketjun aloituksestakin..

Vai mitä ap?

Vierailija

Sitä en sano, että nuoret pitäisivät lapsistaan huolta huonommin kuin vanhemmat, mutta suuri osa täällä edustaa todella pinnallista ja materialistista näkökantaa, joka monilla karisee iän ja elämänkokemuksen myötä pois.

Vierailija

Sinä oletkin kasvanut äitiyteen luonnollisesti! Tarkoitin kirjoituksellani noita nelikymppisenä ensimmäisen lapsensa saaneita jaotka aina haukkuvat kakaroiksi normaalin ikäisenä lapsensa saaneita äitejä. t. 21

Vierailija

Nyt ymmärrän miksi täällä aina mollataan esim. marimekkoon pukeutuvia äitejä. Av-äidit ovat parikymppisiä teinari-vaatteisiin pukeutuneita, jotka ovat halunneet lapsen kun kaverillakin on tai kun vauvat on niin söpöjä.

Vierailija

ekat lapset saatiin ennen tosi nuorina, mutta kyllä ainakin omassa suvussani lapsia saatiin MYÖS vanhana, vielä reilusti yli nelikymppisinä. lapsiahan perheissä oli paljon, eivätkä ne mitään seitosia olleet.

Vierailija

Kyllä nuo hulluimmat keskustelujen aloitukset tulevat ihan tasapuolisesti kaikilta eikä voi palstan keskusteluiden tasosta nuoria syyttää kun vanhatkin vaan mollaavat toisiaan jne.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sitä en sano, että nuoret pitäisivät lapsistaan huolta huonommin kuin vanhemmat, mutta suuri osa täällä edustaa todella pinnallista ja materialistista näkökantaa, joka monilla karisee iän ja elämänkokemuksen myötä pois.

Täällä kirjoittelevista nimittäin n.90% on sitä mieltä, että lapsia saa tehdä vasta kun on koulutus, vaki työ, omakotitalo ja pari autoa.

Että kyllä se minun mielestäni viittaa enemmänkin johonkin kuuhun kun teiniäitiyteen.

Vierailija

ikäluokkansa pohjasakkaa. Ne ovat niitä luokan häirikköjä, jotka olivat muita kypsymättömämpiä ja epätasapainoisempia. Varmaan poikkeuksiakin on, mutta kyllä ne fiksut, tasapainoiset ja sivistyneet nuoret naiset lykkäsivät sitä lapsen tekoa samaan aikaan, kun patalaiskat ja lapselliset alkoivat pykätä lapsia.

No, yleistys tuokin, mutta valitettavasti totuudellinen.

Vierailija

Joten, pliis, lopettakaa ikärasismi ja kakaraäidiksi haukkuminen jooko. En minäkään mollaa nelikymppisiä rupsahtaneiksi mummoäideiksi..

Vierailija

Luulisin, että niitä lapsenhakkaajaäitejä löytyy kaikista ikäluokista. Tai niitä, jotka laittavat omat halut lapsen tarpeiden edelle. Kyse ei ole iästä vaan luoneesta ja elämänasenteesta.

Vierailija

erästä keskusteluohjelmaa jossa asiantuntija sanoi että ihmisen teini-ikä loppuu noin 19-22 vuotiaana. Eli voitte uskoa tämän ikäisen ihmisen, oli hän äiti tai ei, olevan vielä ajatusmaailmaltaan melko naiivi ja ykskantainen.

Mutta hei, kyllä hekin siitä kasvavat. Se vain todellakin selittää osittain tämänkin palstan juttujen tasoa.

Vierailija

Ikää minulla on 22, enkä siis todellakaan mikään teini.

Olen muuttanut omilleni opiskelemaan 15-vuotiaana joten toki minulla on paljon enemmän kokemusta kuin monella ikäiselläni, tästä se kypsyytenikin kumpuaa.

Löytyy omakotitalo, farmariauto, molemmilla vanhemmilla vakituiset työpaikat, mies sivistyslautakunnan jäsen, minulla omat harrastukset jne.

Eli todellakin uskon voivani sanoa, etti noin voi yleistää meitä nuorena lapsensa tehneitä / saaneita.

Ja kyllä molemmat lapseni ovat suunniteltuja avioliitossa syntyneitä.

NRO3

Oliko vielä jotain sillä voin kyllä puolustaa meitä nuorena oikean elämänsä aloittaneita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat