aerobicohjaaja vastailee kysymyksiin ennen työpäivän alkua!

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

jumpat ovat menneet takaisin sinne mistä lähdettiin: yksinkertaisen mutta tehokkaaseen. eli sinunlaisiasi varten löytyy lukuisia vaihtoehtoja riippuen tietysti vähän missä päin suomea liikut ja millä salilla käyt..vai käytkö mieluummin työväenopistolla tmvssa?

-ap

Vierailija

Olen ollut vuosikausia erään kuntokeskuksen jäsen ja käyn soutu- tai pyöräspinningissä, pumpissa, joogassa tai salilla lähes joka päivä: olen siis liikunnallinen ja hyväkuntoinen ihminen. Muutamia kertoja olen yrittänyt myös helppoja aerobic-tunteja, mutta olen vaaraksi sekä itselleni että muille törmäillessäni AINA väärään suuntaan ja heiluttaessani jäseniäni juuri päin vastoin kuin muut.

Onko mulla joku koordinaatio-ongelma ja mitähän sille voisi tehdä?!?!? Aerobic olisi mukavaa vaihtelua!

Vierailija

tunnustan että vuosia ja taas vuosia kestänyt suhde ei ole pelkkää ilotulitusta päivästä toiseen. aktiivisia ollaan vielä kuitenkin molemmat, olenhan fyysisesti (suoritus)kunnossa ;0)

Vierailija

eli olet ollut joko huonon ohjaajan tunnilla tai sitten olet arvioinut taitosi vähän yläkanttiin..:) tapahtuu usein ainakin meidän salilla.

Vierailija

" Olen ollut vuosikausia erään kuntokeskuksen jäsen ja käyn soutu- tai pyöräspinningissä, pumpissa, joogassa tai salilla lähes joka päivä: olen siis liikunnallinen ja hyväkuntoinen ihminen. Muutamia kertoja olen yrittänyt myös helppoja aerobic-tunteja, mutta olen vaaraksi sekä itselleni että muille törmäillessäni AINA väärään suuntaan ja heiluttaessani jäseniäni juuri päin vastoin kuin muut.

Onko mulla joku koordinaatio-ongelma ja mitähän sille voisi tehdä?!?!? Aerobic olisi mukavaa vaihtelua!"

mahdotonta tietää varmasti. voi kuitenkin olla monestakin eri jutusta kiinni miksi et pysy tunneilla mukana. ensinnäkin ohjaajan ja ohjattavan kemiat tulee toimia, ilman sitä olet aina ja auttamattomasti myöhässä kun et ymmärrä mitä ohjataan. toiseksi koordinaation puutteesta kärsii kaikki aerobiccaajat aluksi. se on kuitenkin ominaisuus mitä voi kehittää. tarvitaan aimo annos kärsivällisyyttää. kolmanneksi askelkuvioiden ollessa vielä vierita et voi seurata tuntia kun et tiedä mitä tarkoittaa grapewine tai chassee..

auttoiko? onko muilla mielipiteitä tähän kohtaan? -ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat