Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi musta tuntuu, että kaikkien muiden vauvat nukkuvat hyvin?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Vauvani on nyt 3,5 kk ja juuri luin heinisten galluppia, jossa kyseltiin nukkumisesta. En löytänut sieltä ketään, jonka vauva heräisi jopa viisi kertaa yössä. Meillä hyvä yö (noin 21-7) tarkoittaa kolmea syöttöä tuttipullosta ja klo 5-7 tississä roikkumista.

Tyttö on kolme kertaa nukkunut neljä tuntia putkeen. Normaalisti syö 1,5-2 tunnin välein. Eilen aloitinkin perunnan antamisen siinä toivossa, että se pidentäisi yöunia.

Toisaalta esikoispoika oli samanlainen. Vuoden vanhaksi asti heräsi useasti öisin, mutta sen jälkeen onkin sitten nukkunut todella hyvin.

Miten te muut joiden vauvat heräilevät usein olette jaksaneet?

Kommentit (3)

Vierailija

syömään ja päivisin jatketaan samoilla kaavoilla. En todella jaksa hyvin ja olen päätänyt, että on vimppa beibi! Esikoinen oli samanlainen,

mutta niinkuin kerroit hänkin oppi vihdoin nukkumaan hyvin vuoden ikäisenä. Nyt 2.5 vuotiaana nukkuu kuin unelma ja kuopuksesta toivon samaa. Eli enää 11 kk heräilyä tunnin parin välein. Yes!

Vierailija

Meillä vauva 4kk herää kans paljon. Lisäks herättelee kaks isompaa lasta. joskus on öitä jolloin vauva herää " vain" 3 kertaa eikä isommista kukaan. Sillon on levänny olo ittellä! Tuntuu niin hassulta miten joillaki vauva herää vaan sen 1-2 kertaa yössä. Alussa tää meijän neljäs lapsi nukku välillä jopa 5 tuntia putkeen ja iloitsin että kerranki meillä on hyvin yönsä nukkuva vauva. Mutta iloitsin liian aikasin... ;-)

Eiköhän nää yöt jossain vaiheessa ala rauhottuun. Siitä oon ilonen että vauva nukahtaa yleensä syötön jälkeen heti ja mä pystyn nukkuun samalla kun imetän. Edellinen vauva valvo yöllä aina yhessä vaiheessa ja heräs tasasesti kahen tunnin välein. Se siirty vielä kokonaan pullolle 3-kuisena ja mun mielestä oli rankempaa ruokkia yöllä pullosta kuin imettää puoliunessa.

Voimia kaikkien tiheesti heräävien vauvojen äideille!!!

Vierailija

Siis että meillä vauva nukkuu aamulla sit pitkään, jopa kymmeneen asti. Mut muut lapset herää jo seittemältä aamulla. Voi että mulla on huumori vähissä aina aamulla kun on pakko nousta vaikka väsyttää niin että tarvis tulitikut laittaa silmiin.

Uusimmat

Suosituimmat