Kokemuksia Bugaboo-rattaista?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

On hakusessa trendikkäät rattaat helmikuussa syntyvälle vauvalle. Tykkään Bugaboo-rattaiden muotoilusta, mutta pärjääköhän niillä oikeasti Suomen oloissa? Me asutaan Etelä-Suomessa ihan meren rannassa, aika viimaisessa, loskaisessa ja märässä paikassa. Esitteessä Bugaboon toppaukset ja kuomu näyttävät tosi heppoisilta. Kuomun niminkin on näemmä sun screen... Me ei juurikaan liikuta missään isoissa kauppakeskuksissa tms vaan vaunut tulisivat ennen kaikkea ulkoiluun ja liikkumiseen. Lisäksi meillä ei ole autoa, eli mennään julkisilla joka paikkaan. Esikoisen päiväkotiin pitäisi päästä rattaiden kanssa kävellen, esikoinen seisomalaudalla. Pärjääköhän Bugabooilla räntäsateessa ja sohjossa esikoinen laudalla ja vauva rattaissa?? Vai onko ne enemmän cityrattaat?

Kommentit (3)

Vierailija

Moi,

Mulla on Frogit taalla Lontoossa ja olen ollut ylentyytyvainen. Talvioloissa sen saa kaannettya niin etta isot renkaat on edessa, mutta toppaukset ja suoja saattaa olla talvipakkasissa liian vahaista ja toiset renkaatkin liian pienet. Busseissa ja julkisissa erittain helpot, pienet ja kevyet nostaa.

Ainoana haittapuolena naissa oloissa on: pieni tavaratila, (paitsi sitten ku ne ovat isomman lapsen rattaina sinne mahtuu enemman). Ja se etta meidan tytto ei jaksanut olla kopassa 4kk eteenpain ja piti siirtaa " ratasosaan" ja siina ei ole ihan makuuasennossa vaan jalat vahan koukussa.

Olen ollut ylen tyytyvainen, kevyet, kauniit, kaantyvat helposti ja on yhden kaden kasiteltavissa.

Suomessa lainaamme jouluna kaverin rattaita.

Kannattaa kayda jossain livena katsomassa jottei mene rahat hukkaan.

K

Vierailija

Voihan niitä sitten ensi kesänä käyttää. Ja seisomalauden kanssa en niitä kyllä retuuttaisi, sellaiseen tarkoitukseen on olemassa pohjoismaissa suunniteltuja vaihtoehtoja, isoilla renkailla. Eiköhän se käyttökelpoisuus sitten kahden lapsen kanssa kuitenkin ole suurempi itseisarvo kuin trendikkyys, muotoilu jne?

Vierailija

bugaboot ovat aivan älyttömän hyvät kaupungissa, helppo kääntää ja nostella kynnyksien yli, bussiin jne. Olen itse myymässä niitä kun palataan Suomeen, sillä minusta ne eivät sinne sovellu, paitsi jos asuu keskustassa. Kyllä niilläkin on hyvä lenkkeillä esim. pyöräteitä pitkin. Maastolenkkejä harrastavalle en niitä suosittele. Myyn omani jos joku on kiinnostunut ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat