-_-_-NELIAPILAT kesäkuussa-_-_-

Vierailija

Aloitellaanpas nyt tämä kuukausiketju, jos sopii ;)

(toivottavasti kukaan ei ehtinyt jo aloitella tätä...)

(.) Edelleen odotellaan jotain ratkaisua tähän odotukseen.... Menkkoja ei kuulu, ei edes tuntemuksia. Plussaa ei kuulu mutta aaltomainen etova olo läsnä lähes joka päivä.

Mietinkin että eikös plussa tarvi aikaa semmoset 16-17pvää oviksen jälkeen jotta näkyy testissä?! Itsellä kun oli ovis vasta kp17, joten kun siihen lisää about 16-17 päivää, tulosta vois odotella siinä kp33-34... eli maanantai-tiistaina!

Jos ei muuta kuulu, niin testailen tiistaina! Jännää.... :p

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Ja onnittelut myös Helmikukalle!

Ollaan sitten samoilla viikoilla tästä eteenpäin ;)

Joko kerroit miehelle? Mitä tuumasi?

Itse testasin vahvan plussan toissapäivänä. Ja aaltoilevaa pahoinvointia lähinnä aamuisin ja iltaisin, joten pakka kai jo uskoa: raskaana ollaan! Ensi viikolla soitan neuvolaan.

NANI: mulla kans on niitä paljon puhuttuja liikakiloja. Kuopuksen jälkeen paino jotenkin jämähti paikoilleen eli aikas reippaasti olen nyt yli normaalipainon. Mutta nyt mennään vauvan ehdoilla ja aion vakaasti yrittää syödä terveellisesti ja karsia turhat napostelut pois (mun liikakilojen syy!) Mua vaan ärsyttää valmiiksi noi neuvolakäynnit jos on sama täti kuin aiemmin, kun se jaksaa aina motkottaa painosta! =/

No mutta, ihanaa sunnuntain jatkoa kaikille! Ja tulehan Nani sinäkin (ja muutkin kuumeilijat) perässä tuonne plussaneiden puolelle!!! =)

Vierailija

Ei mutta miksuliinu...menit sääki jo plussamaan, oikein paljon onnea ja enkeleitä mukaan! Elokuisista yks toinenki on jo plussannut muistaakseni joulukuun puolella oli la...Tulehan sitte kertomaan mihin se teidän la sijoittuu...niitä on niin kiva lueskella!

Mää en ole vieläkään saanu aikaseksi soittaa sinne lekuriin, joteki nuo päivät menee niin äkkiä että sitä jää sitte vaan soittamatta....mutta nyt näyttäis että se tuhru loppuis....tai mene ja tiedä..

Eipä mulla tän ihmeempiä, piti tuota Miksuliinua tulla onnittelemaan :)

Hiljaista elo täälläki tuntuu olevan, lomalla tietty kaikki ovat. Mutta niinhän sitä pitääki :D

Ihanaa viikonloppua kaikille!

nani kera poikien

Vierailija

Olen lueskellut ketjua silloin tällöin, mutta olen perin saamaton näihin kirjoituspuuhiin. Nyt oli pakko kirjoittaa, kun huomasin Zeldattaren kirjoituksen ja oli mukava löytää joku samalla kaavalla menevä :) Meillä on ennestään poika -10/00, ja tytöt 3/02 ja 08/07 ja minäkin tein plussa-testin pari päivää sitten! Aikataulusta ei ole tietoakaan, kun imetän vielä edellistä ja menkat on ollu vasta pari kertaa melkein kahdeksan viikon välillä.

Tervehdys myös Nanille ja Pönttö-örvelölle, muistaakseni olitte yhtä aikaa elokuisissa viime vuonna! Paljon olen tosin jo unohtanut tuosta ajasta...

Meille tämä lapsukainen (jos kaikki menee hyvin) on luultavasti viimeinen, sitten olisi kaksi paria kasassa. Täytynee jossain vaiheessa hypätä tuonne odottajien puolelle, mutta tämä tuntui nyt vielä omalta paikalta, kaikki on vielä niin epätodellista.

Plussatuulia muillekin neljännen puuhaajille!

Miksuliinu ikuisen sateen keskeltä

Vierailija

Islabonitan kanssa mennään näemmä ihan samoissa aikatauluissa. Jokos testailit? Minulla tänään kp 31 ja jänskättää ihan vietävästi. Kierto vaihdellut 31-35pv. Huomenaamulla tekis mieli jo tikkua kastaa ;) Keskiviikkona mulla olis hampilääkäri (iiiik). Onko teillä kellään kokemuksia voiko raskaana olevan hammaskalustoa puudutella, jos vaikka poraamaan käypi se lääkäri-täti. Eikös se puudute ole aika paikallisesti vaikuttava aine? Tässä siis toiveikkaana, jos olisin raskaana (saahansitäainatoivoa). Kaikenlaisia mahd. raskausoireita olen kyllä siis kehitellyt: huono iho, vilunväristykset/hikoilukohtaukset, alamahan nippailut, pyörrytys, pissatus etc.etc. Vaan kyllä sitä viimeistään viikon päästä on asian suhteen jo paljon viisaampi. Ellei meille ole salamatkustajaa matkaan noussut, niin sitten vain uutta yritystä ja aletaan seuraavaksi jännäämään tuleeko perheeseemme maalisvauva.

Todella paljon anteeksi, kun tämä teksti on näin omanapaista, mutta kun nuo ajatukset meinaa nyt kieltämättä olla tuolla navan aluella ;)

Oikein paljon innostunutta yrittämistä ja plussatuulia kaikille nelosta haluaville.

Helmikukka Yk 1 kp 31/31-35

Vierailija

Ajattelin tulla kirjoittelemaan, että tein PLUSSAA testissä eilen =)

Laskettu aika olisi 23.2.09, jos kaikki nyt menee hyvin.

Laitoinkin tuossa aiemmin, että on ollut etovaa oloa ja perjantaina voin jo ihan pahoin ja rinnat alkoivat aristaa ja alavatsassa oli painon tunnetta ilman selkäsärkyä, joka enteilee minulla kuukautisten alkua.

Miehen kanssa sulatellaan uutista ja sen tuomia muutoksia mukanaan....

auto menee vaihtoon, vajaa vuoden vanha skoda octavia.... ja opintojani, lykkäystä niihin jne... ajatuksia pyörii villinä. Pahin kaikista on se jos synnytys tulee kotona, kun edellinen syntyi 2h15min ja tämä jouduttaneen käynnistämään ajoissa sanoi gyne ettei tule kotona...siksi suositteli 2v väliä edelliseen, joka juuri ehti täyttyä. Onnellinen oon :)

Vierailija

Islabonita: Mää arvasin ja kamalasti sulle toivoin ja peukkuja pidin että plussaisit, niin ku siinä nyt näyttäis käyneenki...kamalasti onnea ja niitä kuulusia tarrasukkia matkaan!! Aivan ihanaa!!

Helmikukka: Sulle kans peukkuja täällä pidetään ja tuuhan niitä testin tuloksia sitte kertoilemaan, jooko?! Ihanan jännittävää!!

Siispä Pönttö-örvelö :DD Tuuhan sinäkin mukaan vaan! Määki olen täällä jo monta kuukautta kuumeillu enempi ja vähempi taikka toisin päin :) Samoilla linjoilla täällä monella mennään ku tää maailma tuntuu siltä että se on tehty max 5-henk perheelle autot jne. Siis muille tiedoksi ollaan noita viime elokuisia Pönttö-örvelön kans :D

Ja Tintti211:lle kans hirveesti tervetuloa mukaan vaan! Uusia tarvitaan ku täältä aika hyvällä tahilla porukka häviää tuonne ootuspuolelle...meidänki kolmonen tarttis leikkikaveria kohtapuolin ku isommat on jo 13v ja kohta 9v...

Uusille muuteki: käykää laittamassa ittenne tuonne Neliapiloiden listaan...jahka se nyt jostaki löytyy...ja plussanneet kans käykääpä tilannetta päivittämässä että saadaan lista pidettyä suurin piirtein ajan tasalla :) Voin yrittää sitä tuolta jostaki ettiä..

( . ) Tänne ei kummempia....rupeaa vaan pikku hiljaa v...taa tää oma olotila....painoa siis edellisestä raskaudesta jäi PALJON ja nyt se vaan nousee....huoh! Sisko sai siis 1,5kk sitte vauvan niin, huips vaan niin 15kg ovat jo tuhka tuuleen häipyneet...imettämällä....miksei mulla mee noin??? Masentavaa...nyt siis olen liikkunu pari kuukautta monta kertaa viikossa sekä vaunulenkein ja Pilatestunneilla käyn mutta ainut muutos mikä noista on tullu niin karsee nälkä! Noh pilateksesta huomaa että kiinteytyny ihan selvästi oon mutta ku en oikein ehdi treenaamaan kotona että sais maksimoitua tunnit...Anteeksi vuodatukseni, on vaan ruvennu ällöttämään tää kakkosluokan kroppa...Mies kulta yrittää kertoa kuinka "seksikäs" olen ja muuta sellasta mutta en oikein uskalla sitä uskoa ku ei musta tunnu siltä....Noh muodokas kyllä olen mutta kyllä näitä muotoja on vaikka muille jakaa sen verta paljon sitä löytyy...

Ukkokulta on taas reissussa, johan tuo su-iltana kotiin Milanosta tuli ku tänäaamuna klo4 häipyi taas tuonne toiseen suuntaan...vähän meinaa välillä itellä koville ottaa nuo reissaamiset varsinki ku ite kotona lasten kanssa vaan on ja nyt sitte peruuntu äitin ja tätini meidän vierailu tälle viikolle tädin sairastumisen vuoksi...kurjaa..

Töihin pitänee mennä...ja lähempä pois masentamasta muita...sori...

Plussatuulia ja peukkuja pidän...jännää!!

nani kera poitsujen

Vierailija

Siis mitä!?! Ei voi olla totta Helmikukkakin plussannut, siis tää on ihan mahtavaa!! Oikein paljon onnea ja tarrasukkia teillekkin!! Kiitos muuten ajatuksesta, taitaa olla itelläki parempi vaan olla aattelematta koko ajan tuota painoa, vois laittaa tuon puntarin alimpaan suohon ja peilit peittää...mutta mitenköhän on noitten vaatteitten laita...no ei vaan, olen ite kans tosissani miettiny että ois parempi mun psyykkeen kannalta jo että ei huolehtis koko ajan noista kiloista...

Mutta kääk enhän mää jää tänne ihan itekseni kuumeilemaan, enhän?! Tulkaahan muutki jutustelemaan...

Käytiin tänään pikkumiehen kanssa "tuhlailemassa", piti hankkia isojen poikien turvaistuin ja matkarattaat, ihan vaan sellaset autossa säilytettävät. Mutta kyllä noihinki palo satasia, huh huh...

Mies on edelleen reissussa, vaikka eilen piti hänet klo4 (vaikka sen jälkeen pari tuntia vielä nukuin niin kyllä oli pönttö muuten eilen melko sekasin) matkaan laittaa niin enhän sitte unta illalla saanu ennen yhtä..kyllä ois aamulla väsyttänyt...huoh...Sitä niin kaipaa toista viereen että ei osaa oikein olla vaikka meillä tuo ukkokulta reissussa on vois sanoa että joka viikko...mutta me ollaan niin paita ja peppu (mää olen varmaan se peppu ja iso sellanen :DD)

Eipä mulla tän ihmeempiä, pitihän sitä onnittelemaan tulla tuoretta plussaajaa, melkonen plussatuuli kyllä on tässä pinossa puhaltanutkin! Aivan kyllä ihanaa on...

Pitää varmaan mennä herättämään tuo pikkumies, muuten menee yöunet tooooosi pitkälle...

nani ja pojat

Vierailija

Ei voi olla totta! Siis täällä kyllä on melkoinen kesäplussatuuli puhaltanut! Ihanaa Mammariini, onnea hirmusti ja enkeleitä matkaan! Toivotaan että teilläkin 9kk matka sujuu hyvin ja saatte ihanan palkinnon syliinne ensi vuoden puolella...

Elise: Voi, tervetuloa vaan mukaan! Kuten varmaan huomasti uusia kaivataan mukaan... :D Sellanen plussatuulipuhuri täällä on käynyt että lisää neliapiloita siis kaivataan. Meillä pyörii kk-pino ja sen toivottavasti löytää aina aloitussivulta :)

Ommaa nappaa: Mulla alko uus vuoto tuossa jokin aika sitte...en tiiä mitä tää nyt kaikki sitte oikein onkaan...edellinen vuoto kesti miltei kaks viikkoa, sen jälkeen oli melkein viikko vuodotonta ja sitte taas vuosi reilun viikon...no nyt en sitte tiiä millä päivillä eletään...5.6 siis alko tää jälkimmäinen eli onko nyt sitte kp13? tiedä häntä...

Pitää mennä laittamaan tuo makaroonilaatikko uuniin että saadaan joskus apetta..

Ihanaa juhannusta kaikille! Nyt onki sopivaa aikaa kesäsiivoukseen peittojen pöllyyttelyn muodossa :D Plussatuuli puhaltakoon edelleen joukossamme!

nani kera poikakatraan

Vierailija

Eliselle lämpimästi tervetuloa mukaan kuumeiluun!

Mammariinille suuret onnittelut plussasta!! Hienoa!

Ja eiköhän meidänkin perhe tästä jo ala itse yritykseen ;) ... Nyt taidettiin kyllä maalisvauva tässä jahkatessa missata, mutta katsotaan eteenpäin ja mennään tjot-tyyliin ilman sen kummempia paineita mistään =). Mutta tietysti toivotaan tulosta mahdollisimman pian... Eli se siitä tjotttailusta?! :D

kaakaokirahvi

Vierailija

Huomenna sitte pitäs uus pino laittaa ku näitä kk-pinoja ois ilmeisesti tarkotus pitää...

Aika hiljaseksi on meidän pino nuutunut...onko kaikki sitte plussanneet vai missä sitä ollaan...tulkaahan kaikki neljännestä haaveilevat pinoilemaan vaan!

Manille vaan sydämellisesti tervetuloa mukaan! Meillä menee nickit aika lähekkäin :) ja meiltäki löytyy kolme poikaviikaria :)

Tytöstä sen verran että kyllä sitä aina välillä tyttövauvasta haaveilee juuri sen vuoksi ku nuo poikien hommat on niin kaukana omasta ajatelumaailmasta...ei siis ole mitään "tyttöjen juttuja"...rakastan poikia ihan suunnattoman paljon ja olen ikionnellinen heistä ja olen erittäin valmis vielä useammanki poikalapsen äitiksi...olenki vitsaillut seitsemästä veljeksestä :DD Mutta nyt ku vanhimmat pojat ovat jo 8 ja 13 niin kyllä mun on todella vaikea heidän juttujaan ymmärtää (rc-autot, tietsikka ja xboxpelit, kuulasodat yms.) vaikka mää todellakin yritän kaikkeni, en haluais jäädä heidän elämänsä ja juttujensa ulkopuolelle. Onneksi heillä on aivan ihana isukki joka heidän kanssaan noita poikien juttuja sitte puuhailee...

Meillä tämä kohta 11kk junioiri on niin kuopusta että, hän meinaa pompottaa koko perhettä mennen ja tullen hänen mukaansa....ja virtaa hällä on vaikka muille jakaa...Siis tällä poitsulla on niin mainio tempperamentti että oksat pois, isukki eilen sanoki että kyllä tälle pitää kaveriksi saada joku "tätimoonika" pikkusisko taikka kans vahvan luonteen omaava pikkuveli jöötä pitämään :DD on sen verta menoa ja meininkiä meillä nyt...

( . ) se nyt sitte kuiteski loppu se tuhruttelu, vihdoinki! Niin siinä käy ku lekurilla uhittelee :) Nyt mulla ei vaan ole mitään hajua mun kierroista ja muusta....eli touhutaanpa sitte siihen tyyliin että jospa vailla tänään(ki) ois ovis.... :DD

Hmm mutta pitää mennä, rupes sen verta tuoksahtamaan tuolla lattian tasossa...

nani kera pikkupoikien ja isukin

Vierailija

Tervetuloa Zeldatar mukaan! Ja vielä samaten on plussattukkin, oikein paljon onnea matkaan!

( . ) Täällä tuhrutellaan edelleen...nyt ku kotia on tultu on lekurille pakko mennä...ei kyllä huvita sitte yhtään...mitähän tää sitte oikein on, ei varmaan tyhjentyny kohtu sittenkään kunnolla :( Pitäs nyt kattoa miten kauan tätä nyt on jo kestäny...ei ole tullu pantua ollenkaan ylös, hyvä minä, koittaa nyt jälkeenpäin muistella...Miehellä(ki) alkaa hermo mennä tän tuhruttelun kans, ku ei pääse kunnon toimiin nyt ollenkaan :DD ihana tuo mieheni...

Kaakokirahville kans onnittelut nyt ihan oikean yrityksen alkamisen johdosta..iiks kohta sääki tuut plussauutisia tänne kertomaan bdbdbd

Älähän Pönttö-örvelö heitä vielä pyyhettä kehiin jos tuo kultasi kuitenki noin puhui...eli ei kuitenkaan suoraan kieltäny eihän? :D Toivotaan että kuitenki lämpenis teilläki...

Ja toivotaan että nää ilmat kans lämpenis, ihan hirveetä löträämistä tuolta taivaan puolelta...joka paikka ui kohta...ja ulos ei kyllä hirveesti tee mieli, ei..

Lomia ootellessa ja plussatuulia puhallellessa

nani ja poikakatras

Vierailija

Kunhan tulin paikalle... Kuumeen nousua odotellessa ;)!

Ei siis vieläkään mitään yrityksen suuntaankaan. Mennään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. Yrityksenhän piti nyt tässä kesän korvilla alkaa...

Epätoivoista! ;D

kaakaokirahvi

Vierailija

Huomenna sitte pitäs uus pino laittaa ku näitä kk-pinoja ois ilmeisesti tarkotus pitää...

Aika hiljaseksi on meidän pino nuutunut...onko kaikki sitte plussanneet vai missä sitä ollaan...tulkaahan kaikki neljännestä haaveilevat pinoilemaan vaan!

Manille vaan sydämellisesti tervetuloa mukaan! Meillä menee nickit aika lähekkäin :) ja meiltäki löytyy kolme poikaviikaria :)

Tytöstä sen verran että kyllä sitä aina välillä tyttövauvasta haaveilee juuri sen vuoksi ku nuo poikien hommat on niin kaukana omasta ajatelumaailmasta...ei siis ole mitään "tyttöjen juttuja"...rakastan poikia ihan suunnattoman paljon ja olen ikionnellinen heistä ja olen erittäin valmis vielä useammanki poikalapsen äitiksi...olenki vitsaillut seitsemästä veljeksestä :DD Mutta nyt ku vanhimmat pojat ovat jo 8 ja 13 niin kyllä mun on todella vaikea heidän juttujaan ymmärtää (rc-autot, tietsikka ja xboxpelit, kuulasodat yms.) vaikka mää todellakin yritän kaikkeni, en haluais jäädä heidän elämänsä ja juttujensa ulkopuolelle. Onneksi heillä on aivan ihana isukki joka heidän kanssaan noita poikien juttuja sitte puuhailee...

Meillä tämä kohta 11kk junioiri on niin kuopusta että, hän meinaa pompottaa koko perhettä mennen ja tullen hänen mukaansa....ja virtaa hällä on vaikka muille jakaa...Siis tällä poitsulla on niin mainio tempperamentti että oksat pois, isukki eilen sanoki että kyllä tälle pitää kaveriksi saada joku "tätimoonika" pikkusisko taikka kans vahvan luonteen omaava pikkuveli jöötä pitämään :DD on sen verta menoa ja meininkiä meillä nyt...

( . ) se nyt sitte kuiteski loppu se tuhruttelu, vihdoinki! Niin siinä käy ku lekurilla uhittelee :) Nyt mulla ei vaan ole mitään hajua mun kierroista ja muusta....eli touhutaanpa sitte siihen tyyliin että jospa vailla tänään(ki) ois ovis.... :DD

Hmm mutta pitää mennä, rupes sen verta tuoksahtamaan tuolla lattian tasossa...

nani kera pikkupoikien ja isukin

Vierailija

Meillä edelleen jännitellään miten käy tässä kierrossa, kun sillai puol leikillään yritetään, minä enemmän kuin mies ;) Mies silti ottaisi rakkaudella myös vastaan jos tulosta tulisi.

Nyt Kp 20/24-28 eikä yhtään menkkamainen olo kuten yleensä jo tässä vaiheessa selkä särkee ja rinnat aristaa. Nyt hieman vain etovaa oloa, mutta taitanee johtua toiveajattelusta sekin =)

Painoani olen yrittänyt tiputtaa huonoin tuloksin 10 kg tarvis saada lähteen niin olisin normaalipainoinen. Kesällä tekee vain heikkoa ruokien ja jätskin suhteen ;) Liikkuminen tosin on mukavampaa kesällä ja siksi sitä tulee tehtyä normaalia enemmän.

Toivoon teille runsaita plussia ja iloista kesää =)

Palailen taas kirjoittelemaan jossakin vaiheessa nyt tarvii järjestellä juniorin 2v päiviä vielä hiukan lisää ennen vieraiden tuloa.

Vierailija

Täällä kanssa yksi Haavelija/kuumeilija joukon jatkoksi tulossa.

Jokaisesta raskaudesta aina täällä keikkunu ensin kuumeilijoiden, sittemmin odotus-palstailun merkeissä. Ja taas löysin itteni sivuilta. Aika meni ennen kun sain itteni taas kirjauduttua sivuille.

Viime vuoden toukokuun viimenen (la 7.6.07) meille tupsahti poikajoukon kuopus. Eli kolmen pojan äitinä kuumeilen ja PAHASti perheeseen lisää naisvoimaa.

Pojat siis 02,05 ja 07

Isäntä ei oikein lämpene ajatukselle neljännestä. Toisaalta ymmärrän ukkelin näkökulman ja oma järkikin sanoo hellittämään jo suunnitelmista, ,mutta mutta,, oon aina tuntenut ja pelkään että tulen tuntemaan vajaavuutta tai tunnetta että elämästä puuttuu jotain, jos meidän perheessä ei ole tytärtä.. tosin mitäs sille voi jos alkaa oleen lauma poikia ja tyttöä ei näy, mutta siinä vaiheessa voi ainakin sanoa että yritetty on ja meille ei vaan ollu tarkoitus tullakkaan typyä (onpa omanapaista :p )

Meillä menossa talonrakennus projekti perustusvaiheessa ja talokin mitotettu 4 mh (pojille omat), joten sekin jäähyttää tätä haaveilua.

Miten ootte autojuttua miettiny jos neljäs tulee ? JA useimmille näyttää jo tulevankin ONNITTELUT TEILLE PLUSSANNEILLE :x

Mani ja 3 RRRiiviö jannua :p

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat