onko olemassa hyvää kasvisruokaa?

Vierailija

aina ku oon koulussa ottanu kasvisruokaa ni on se ollu aika omituista, paitsi kasvispihvit. mun tekemä " kasvis ruoka" on keitto, jossa on perunaa, keittojuurekset ja lihaliemi. Mitä muuta terveellistä voisin tehdä? haluisin syödä terveellisesti ku on vauva mahassa.

Kommentit (7)

Vierailija

www.kasvisruoka.com

sieltä löytyy hyviä ja helppoja ohjeita.

Useimmat sekasyöjät saisivat lisätä ruokavalioonsa kasvikunnan tuotteita, joten olet ihan oikeilla jäljillä! Voit esim. tehdä muutaman herkullisen kasvislisäkkeen ja syödä lisäksi tottumaasi liharuokaa.

Soijaa kannattaa käyttää, se on erittäin terveellistä. Eli tofua, soijarouhetta jne.

Vierailija

Voit syödä kalaa ja vähärasvaista lihaa ihan hyvin ja kannattaakin, saat proteiinia ja b-vitamiinia.

Mut vastaus kysymykseen, on toki. Itse olen lihansyöjä, mut esim. jokin kaalilaatikko vaikka soijarouheella tai sellaiset paistetut perunalätyt tai muut ovat oikein hyviä. Samoin wokit, ne voivat olla tulisiakin.

Vierailija

Itse olen töissä koulussa. En voi syödä punaista lihaa, joten lihapäivinä minulle on kasvisvaihtoehto. Ja kyllä täytyy sanoa, että meidän talossa emäntä osaa todella asiansa! Ei enää tänäpäivänä voi yleistää kouluruoan huonoa tasoa.

Vierailija

Hyvääkin rehuruokaa löytyy.Me tehdään uunissa kasvisvuokaa.

Perunaa, porkkanaa, kesäkurpitsaa, kukkakaalia...sopivasti maustetta.

kasvissiosekeittoja syödään paljon.Täytetty ja uunissa kypsytetty kesäkurpitsa on hyvää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat