Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joe Blascon meikkivoide...

Vierailija

Kertokaa onko hyvä tuote? hinta? hinta-laatusuhde?Onko värisävyjä useita? Mulla on tosi vaalea iho, löytyisköhän sopivaa, ettei näyttäis siltä että on kauheat pakkelit naamassa...

Muita hyvin peittäviä meikkivoiteita?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

meikkivoidetta otetaan esim. veitsen kärjellä pieni siis hyvin pieni nökäre kämmenselälle. Meikkisienellä vähän levität sitä ja aloitat esim. otsasta. Jos laitat suoraan purkista sieneen voi olla että otsaan jää tummempi alue näkyviin, siihen mihin sitä ekes laitat. Siitä sitä toki levitetään, ei oteta lisää. Meikkivoide leviää hyvin siitä kohdasta mihin sitä on jo laitettu, ei tarvi usein ottaa lisää.

Vierailija

Olen köyhä, mutta tähän sijoitan ja itse asiassa tulee halvemmaksi kun kestää toista vuotta käytössäni. Jos haluat tuotteen ostaa:

- mene esim. Stokkalle ILMAN meikkiä ja pyydä heitä testaamaan mikä sävy sinulle sopii

- Käytä aina sientä levittämisessä - tarvitset hyvin vähän ainetta per kerta. Ei siis käytetä kuten tavallista meikkivoidetta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen köyhä, mutta tähän sijoitan ja itse asiassa tulee halvemmaksi kun kestää toista vuotta käytössäni. Jos haluat tuotteen ostaa:

.

Ehdottomasti tulee edullisemmaksi kuin halpismeikkivoiteet, ainakin jos meikkaa säännöllisesti. Ja tuo Ben Nye on myös hyvä merkki ja hitusen halvempi, juuri tilasin uuden nappulan.

Vierailija

Tulee erittäin luonnollinen ja tasainen jälki. Tosin ei peitä isoja virheitä, tasoittaa lähinnä. Hinta noin 20 ¿ muistaakseni.

t. toinen hyvin vaaleaihoinen

Vierailija

tilanteissa, missä pitää saada virheet peittoon. Joillain purkki kestää jopa vuoden, mä saan sen menemään puolessa vuodessa.

Siispä pyytäisinkin käyttövinkkejä!

Vierailija

ollut mulla käytössä nyt pari kuukautta. Sävyjä oli erilaisia, myyjä valitsi kanssani oikean. Ja sit laitetaan niin ohuesti, että väriä ei erota kasvoista. Vaikka peittääkin hyvin. Muuhun en enää vaihtaisi! Vaikka on kallis, kannattaa.

Vierailija

Olen käyttänyt viimeiset 10 vuotta ainoastaan sitä. Pointti on, että sitä kuuluu laittaa todella ohuesti ja ehdottomasti luonnonkumisienellä ( myydään yleensä yhdessä värivoiteen kanssa ), muuten näyttää naamarilta ( kuten mikä tahansa muukin hyvin peittävä meikkivoide ). Ostaessasi sitä myyjän kuuluu kokeilla puhtaalle ihollesi oikea värisävy lähellä kaulan ihoa. On todella riittoisa eli hinta-laatu - suhde on mielestäni kohdallaan.

Vierailija

on myös hyvä ihan samankaltainen tuote Ben Nye-värivoide. se on hieman edullisempi ja koko on 14g kun taas blasco on 9g. Nye on myös mielestäni hieman helpommin levittyvää kuin blasco. Käytän kyllä melk. vuoroin blascoa ja nye:a. Jokapäiväisessä käytössä ei kyllä kumpikaan ihan sitä vuotta kestä mutta aika pitkään kumminkin.

Vierailija

noin ylipäätään.. tiedän kylle muutaman aineen jolle olen allerginen, mutta se ei riitä, koska hajusteallergioita ei ole testattu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat