Vietin yön työkaverin kanssa...

Vierailija

Voi tappura sentään.

Meillä oli eilen työpaikan kekkerit ja ajauduin yhden työkaverin kanssa toiseen baariin kuin muut ja löysime itsemme hänen luota viettämässä yötä...

Minulle jäi jälkikäteen tunne että hän on edelleen kiinni entisessä tyttöystävässään.. Minulla oli hauskaa ja hän oli oikein kohtelias. Haluiaisin jatkossakin tavata häntä mutta taisin " ryssiä" saumani olemalla hänen kanssa..." sillai" . Alkoholi ei ole hyvä tekosyy mutta kovasti osallinen..

Apua, mitä teen, tahdon tavata tätä kundia jatkossakin!!!

Ehdotuksia miten hoidan niinkuin tätä ei olisi tapahtunutkaan?

ps. Hän luuli että mä vihaan häntä ennen viime yötä...

Kommentit (15)

Vierailija

Ei tuntunut häntä haittaavan..

Hän itse asiassa pyysi mua jossain vaiheessa iltaa heidän bändin keikalle ensi viikonloppuna.. Mahtaakohan kutsu olla voimassa? Pitäisiköhän kysyä...?

Vierailija

niin mahdollisuudet on mitättömät siihen mieheen enää sen jälkeen. Olen kuullut tämän niin monen miehen suusta, että tiedän mistä puhun. Sori..

Vierailija

Täytyyhän tarpeet tyydyttää ja jos oikea sattuu kohdalle, niin voihan se siitäkin lähteä. En tajua tätä BB keskustelua, että joku olisi jotenkin outo jos antaa pesää. Saahan siinä ittekki.

Vierailija

Eiköhän nykyään aika moni mene sänkyyn heti, joten tuskin haittaa tulevaisuuttanne ajatellen.

Nyt vaan rohkeasti pyydät miestä ulos syömään tms.!

Vierailija

siinä se! SE mies ei muuta haluakaan; kunhan saa silloin tällöin pesää!!! Vaihtelua, YMMÄRRÄTKÖ? Turha sun on kuvitella mitää ihmeellistä! OLIT PANOPUU!! Topelius.

Vierailija

En ole kauhian hyvä näissä seurustelun etiketti asiossa kun siitä on aikaa...

Ei noista miehistä ota selvää, eikä varsinkaan tästä miehestä...

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat