Kirjoita yksi sisustusvinkkisi kotoasi?

Vierailija

Mulla on ainaskin 10 noita isoja lasipurkkeja ja keksinpä laittaa yhteen sellaiseen vaahteranlehtiä--tosi kaunis ja tyylikäs tossa sohvan kulmalla

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kaikki ei halua sini-valkoista sisustusta ja kukkaverhoja peri-suomalaiseen tyyliin.

Oletko muuten kuullut että on jopa trendikästä tällä hetkellä sisustaa vanhoilla ja rustiikkisilla esineillä kotinsa. Omaperäisyys kunniaan.

Voinhan minä sanoa että Kodin anttilan valmisverhot ja kiva kristallikruunu sekä ryijy seinälle... Olisitko tyytyväinen?

Vierailija

päätettiin tehdä opetuksesta leikkiä, eli opetettiin pojua maalaamaaan tapetteja pissallaan, tuli siis keltaraitaiset tapetit. Tosi modernin näköinen.

Vierailija

Mutta anyway, minulla on isossa lasivaasissa hiottuja kiviä ja muutama pitkävarinen kalla yläkerran porrastasanteella. Tosi upean näköinen kun siihen saa spotilla valon osoitettua..

PS. Haluaisin kotiini pentik tyyliä, pidän vanilja-sarjasta.

Vierailija

puhuinko paskahuusin ovesta..? Edelleen kullakin on oma makunsa.. minulla ei ole tapana haukkua muiden mielipiteitä. Minusta on upeaa kun on erilaisia makuja niin vaatteiden kuin sisustuksenkin suhteen. provosoijat ja päänaukojat voisi antaa omia vinkkejään mollailun sijaan...

Itse asiassa noi pissatapetit ja kakkapurkit, kaikki on saman ihmisen ideoita. Yhtä typeriä kaikki ja sama kirjoitus tyyli. Keksi jotain uutta jo...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat