Miten joku viitsii harrastaa seksiä heti ekana yönä?

Vierailija

Eikö sitä muka mitenkään jaksa odottaa edes siihen seuraavaan kertaan? Tajuatteko, millaisen maineen siitä saa?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

MIKSI ette voi odottaa sitä seuraavaa tapaamista? Onko se himo niin kova, että ei kerta kaikkiaan muka pysty pidättäytymään? Vai ajatteletteko suorastaan niin kylmästi, että tätä tyyppiä tuskin enää tapaa, joten käytetäänpä tilaisuus hyväksi ja naida napsautetaan miestä tässä ja nyt. Minusta se on lähestulkoon hyväksikäyttöä, noh, moraalitonta se ainakin on.

Vierailija

Mulla ei ainakaan ole tasan mitään mainetta, kahden kanssa sekstaillu heti ekana iltana.Toinen ex-avokki, toinen nykyinen.

Oooh...hirvee huora!!Seksiä kahen miehen kanssa... :D :D

Vierailija

Ei kai kukaan sellaista idioottimaista asiaa ole edes sanonut että vain naisen / miehen maine menee? Tietysti sellainen halpa maine on pahaksi molemmille! Kuka täyspäinen nainen suostuisi vakavaan suhteeseen sellainen miehen kanssa jolla on lukuisia irtosuhteita? Uskollisuuskin olisi varmasti sellaisen äijän kanssa epätodennäköisempi kuin toisenlaisen moraalin omaavalla.

Vierailija

Ei se että kehoitetaan käyttämään kortsua kerro yhtään mitään kasvatuksestasi. Sehän on vain yksi neuvo, mutta seksuaalisuus niin laaja juttu että kiinnostaa tietää minkälaisia keskusteluita kotonasi asioista käytiin jne...

Vierailija

Yleensä ajattelen että kun ei kukaan yksinhuoltajaa huoli kuitenkaan enkä kuitenkaan nää häntä enää niin otetaan kaikki irti nyt sitten... (kokemusta on...) Mutta tämä kaveri onkin mun töistä niin hän ei pääse (tai minä) pakoon...

Ei seksi ole enää mikään tabu. Se on ihan luonnollista vaikka hauskempaa ja nautinnollisempaa rakkaan ja tutun ihmisen kanssa. Yhdenillan jutut ja seksikaverit on nykyään aika normaaleja juttuja. (en nyt puhu itsestäni..)

Vierailija

mutta miesten keskuudessa sillä on todellakin väliä, miten nainen värkkiään kunnioittaa.. monet miehet leimaavat välittömästi omassa mielessään ja keskinäisissä jutuissaan naisen, joka lähtee heti ekan tapaamisen jälkeen miehen luo. Antaa tai ei anna, se on sen jälkeen aivan sama, kun yhdessä samaan paikkaan lähdetään. Toisaalta myös monet miehet eivät " kehtaa" seurustella naisen kanssa, joka kavereiden nähden on lähtenyt heti hänen matkaansa, tai esim. hässinyt häntä heti ekana yönä joissain bileissä. Totta kai naisilla on maine, ihan niinkuin ennenkin on ollut, ja se menee ihan yhtä helposti kuin aina ennenkin on mennyt.

En ole itsekään mikään siveyden sipuli, mutta tiedän nämä jutut kuitenkin.

Vierailija

Miksi nainen ei voisi haluta pelkkiä yhdenillan juttuja? Pelkkää seksiä ja sen jälkeen ei tavata kyseistä miestä enää. Mua ei ainakaan haittaa mitkään maineet, enkä mä kyllä usko että ihmisiä kiinnostaa mun seksisuhteeni niin paljon että ne huomais kenen kanssa mä milloinkin lähden baarista kotiin. Tosin en mä kyllä ihan kaikkien kanssa lähdekään, enkä joka baari-illan jälkeen.

Vierailija

No ei tosiaan tullu mieleen jutella porukoiden kanssa mistään seksistä. Eli ei oo mitään kasvatusta. Niinhän se menee, jotta kyllä luonto tikanpojan puuhun opettaa..

Vierailija

Silloinhan kyse on pelkästä seksistä. Ei rakkaudesta, ei mistään syvällisestä. Miten se voisi olla jotenkin hienoa, tai millä tavalla se voi antaa naisesta luotettavan tai arvokkaan kuvan? Jos ajattelen sellaisia naisia, joilla on korkea moraali ja arvot kohdallaan, niin vaikea on kuvitella heidän innostuvan hikisistä nainneista ensikohtaamisen jälkeen.

Onneksi arvokkaita naisiakin kuitenkin vielä löytyy tässä löysämoraalisessa maailmassa.

Vierailija

eri asioita! Ensiksi mainittuja minulla ei ole, koska en ole mennyt petiin minkään ahdasmielisen juntin tai yleisen panomiehen kanssa.

Sankyyn ensi tapaamisella olen mennyt muutaman kerran ja aina on seurannut vähintään vuoden seurustelu, ja nyt kymmenettä vuotta menneillään oleva avioliitto!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat