Oletko synnytyksen jälkeen ollut sujut vartalosi kanssa?

Vierailija

MInä ujostelen. Miksi ajattelen niin pinnallisesti, vaikka kuinka ajattelen että ei sillä ole väliä miltä näytän jos toinen välittää..

Mutta olen nuori äiti ja yh joten...

Vaatteet päällä olen ihan ok näköinen, hoikka, pitkä ym kohtuullinen mutta eniten vihaan tissejäni ja sitä että saakö mies nautintoa kun olen kuitenkin synnyttänyt 2 lasta... treenaan toki ym mutta silti..

Kommentit (12)

Vierailija

Raskaus meni helposti, samoin synnytys, imetin vuoden ja maito riitti.

Miten voisin olla tyytymätön. Liikakiloja tai raskausarpia ei jäänyt. Tissitkin melkein entisellään.

Vierailija

Raskausarpia tuli paljon ja rinnat roikkuvat, mutta en oikeasti välitä.

Tiedän, että mieheni minua rakastaa vaikka rinnat roikkuisivat polvissa asti =)

Eivätkä ulkopuoliset kuitenkaan näe raskausarpiani jne.

Ulkonäkö rapistuu kuitenkin, ainakin iän myötä, eivätkä raskausarvet jne. vähennä minun arvoani ihmisenä. Olen synnyttänyt, miksei vartalossani saisi olla jälkiä siitä?

Vierailija

vaikka vähän römppämahaa onkin. Tissitkin roikkuu ja arpia mahassa. Mitäs noista, muuten ihan timmi vartalo. Vaatteet päällä ei uskois että olen saanut lapsen.

Vierailija

muttei kovin näkyvää. Istuessa mahaan tulee makkara, mutta seisten on litteä vatsa. Rinnat pienet mutta samanlaiset olivat ennen synnytyksiäkin. Alapää on mielestäni yhtä tiukka kuin ennenkin, varmaankin siksi että mieheni kanssa harrastamme usein seksiä, ja saan usein orgasmeja ja siinä lantionpohjalihakset saavat " luontaista" trimmausta...:-) Ainoastaan repeämän kohta on arka silloin kun en ole riittävän kiihottunut (toisen lapsen synnytyksestä vasta puoli vuotta), se haittaa esileikeissä välillä. Muuten olen itse ja myös mieheni tyytyväisiä kroppaani. Kolmatta en tiedä uskaltaisinko synnyttää (jos edes haluaisin siis kolmannen lapsen), jospa se sitten vaikuttaisi enemmän kroppaani... Juuri maha ja alapää minusta eniten ovat raskauden ja synnytyksen seurauksena tulilinjalla. Raskausarpia ei ole yhtään, en ole taipuvainen niitä saamaan. Ulkoapäin (jos olisin alasti tai bikineissä uimarannalla) kukaan ei varman uskoisi että olen synnyttänyt kaksi lasta.

Vierailija

sinut vartaloni kanssa, vaikka en ole ylipainoinen ja muutenkin kurvit ovat oikeissa paikoissa. Koko elämän olen ujostellut vartaloani. Nyt naurattaa, että jo parikymppisenä pidin c-kuppiani roikkuvana.... eipä se kuppi ole kahdessäkymmenessä vuodessa, kahden lapsen jälkeen pienentynyt eikä kiinteytynyt.

Vierailija

Ei lasten kanssa paljon ehdi istua ja mussuttaa, vaan pitää koko ajan mennä, joten kahden lapsen jälkeen olen hoikistunut selvästi, ja kiinteytynyt, myös reisistä, jotka ovat olleet mun " ongelmakohta" . Vanhat vaatteet pyörii päällä. Äiti on huolissaan, kun olen niin laihtunut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat