Paras ripsiväri?

Vierailija

Oiskohan tuo Kanebo 38 hyvä?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kanebo vahingoittaa ripsiä ja silmänympärysihoa, siis jos sitä puhdistaa pelkällä vedellä, vaatii hiukan enemmän hinkkaamista. eli jos käytät kaneboa niin suosittelen silmämeikin puhdistusainetta kuitenkin käytettäväksi, vaikka sitä mainostetaankin 38 asteisella vedellä puhdistettavaksi ripsariksi. :)

Itse tykkäsin Maybellinen Volume mascarasta, vedenkestävästä. Loistava!

*kosmetologi*

Vierailija

Nythän samalta merkiltä on myös pidentävä ripsari mutta se on huono. Originaali Kanebon 38 on tosi kätevä levittää (harja kun on pieni ja tarkka), ripsiväri pysyy hyvin ja on helppo poistaa.

Jos jotain negatiivista on sanottava, niin ripsiväri ei pidennä eikä tuuhenna ripsiä mutta itse en niitä ole kaivannut etenkäään kun näitä hyviä puolia on näin paljon.

Vierailija

Koostumukselta voisin tykätä jostain muusta enemmän, mutta se on yliveto kun ei valu ja tuhri. Mulla vuotaa silmät tosi herkästi ja ennen oli toisen silmän alla aina pieni tumma läikkä, mutta ei ole enää. Mulle ei myöskään sovi oikein moni ripsiväri kun alkaa silmiä kutittaa.

Noita kanebon ripsivärejä löytää melko helposti tarjouksesta kun pitää silmät auki ja ostaa useamman silloin kun saa halvemmalla. Ainakin sokoksella on asiakasomistajatarjouksena aika usein ja nyt oli hulluilla päivillä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat