Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä todella toivon että Mika voittaa BB:n, eikä se ällö Perttu!

Vierailija

Mä en tajua Pertun ihannoimista, se on niin kakara kuin olla ja voi, sen jutut on niin tyhmiä etten tiedä kuinka ne voi olla jonkun mielestä hauskoja.. Se on yksinkertaisesti tyhmä, tai ainakin vaikuttaa siltä ettei tajua kaikkia juttuja, nauraa vaan mukana ja varsinkin omille " hauskoille" vitseilleen...

Mikan huumori on aivan toisenlaista, hymyssä suin katselen miehen touhuja.. Todella toivon että Mika, ahkera ja iloinen AIKUINEN mies voittaisi BB:n ja käyttäisi rahat järkevästi mitä esimerkiksi Pertulta ei voi odottaa. Ja ei, en ole itse " vanhus" joka ei ymmärrä nuoria, olen saman ikäinen kuin Perttu, tosin naimisissa ja äiti.

Kommentit (3)

Vierailija

Se kertoo jo miehestä paljon. Muuten mukava tyyppi varmaan, mutta kertoo todellisesta luonteesta paljon. Jos mies haluaa pitää jälkeläisiinsä yhteyttä varmasti pystyy.

Perttu on lapsellinen, mutta omalla amis tavallaan tosi söötti pikkupoika.

Vierailija

meinasin kysyä ikääsi mutta se selvisikin lopussa että olet 22 niinkuin Perttu. Itse olen 24 ja lapsi ja mies löytyy ja oikeesti Perttu on hauskin tyyppi koko talossa. Ja niin on miehenkin mielestä ja hän on ' jo' kolmekymppinen mies!

Siis oikeesti mä en ainakaan ite jaksaisi ilman huumoria neljän seinän sisällä. Ja Pertulla läppä lentää koko ajan. Aika pikkumaista tulla haukkumaan toista tänne.

Sitä paitsi onhan Perttu osoittanut olevan aika järkevä. Mm. sillon Iinankin aikaan osas tulkita katsojienkin ajatukset että Iina ei talossa pärjää ja Hanna ja Timokin saavat kohta lähtöpassit. Jätkällä on tosi fiksujakin mielipiteitä näemmä. Tosi hyvä tarkkailija ja harkitsija. Ja hauska kaiken lisäksi.

Ja en nyt ap hauku sua tai mielipiteitäs tai ketään muuta. Kerroin vain omat ajatukseni ja toisen näkökannan ko. asiasta. Ja vastauksenkin toivottavasti annoin siihen kuka voi tykätä Pertusta. ;)

Vierailija

syyn miksi Mika ei pidä yhteyttä lapsiinsa? Tiedän tapauksia jossa isän ei anneta tavata lapsiaan. Sanotaan että sulla ei oo mitään tekemistä lasten kanssa enää. Jos tiedät, haluan kuulla. Voihan olla että siitä on jossain ollut ja on mennyt ohi.

Uusimmat

Suosituimmat