Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supistelee vähän väliä, rv16+?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mites tähän pitäisi suhtautua, kun on nyt muutaman päivän ajan supistellut vähän väliä, siis tyyliin 10 krt päivässä? Ihan 100% varmaksi en voi sanoa, että ovatko tosiaan supistuksia, mutta kyllä siltä tuntuu: kiristää, pistää, tulee yleisesti hankala olo. En itse saa tunnusteltua kovettuuko maha, kun kohtu on vielä niin pieni ja rasvakerrosta sen päällä on useempi sentti.

Päivällä kun olin esikoisen päikkäreitten ajan pari tuntia tekemättä mitään, surffasin ja makasin sohvalla, eli supistuksia tullut, mutta heti kun kävelin lähikauppaan (500m rauhallista kävelyä), alkoi taas.

Onneksi tuntuu välillä myös vauvan liikkeitä, eli ainakin toistaiseksi on kaikki kai ok.

Pitäiskö heti huomenna käydä neuvolassa juttusilla vai mitä mieltä olette? Ei kai jatkuva supistelu jo tässä vaiheessa ihan kuulu asiaan? Esikoisen odotuksesta ei tullut kokemusta tällaisista asioista, kun ihka ekat supistukset tuli 4 päivää ennen synnytystä.

Kommentit (1)

Vierailija

Mulla oli kanssa 16 viikon tietämillä supisteluja aika usein. Ei kipeitä, mutta kuitenkin. Mulla oli kuitenkin mahdollisuus relata ihan täysin ja lepäilin ihan kunnolla, kävin ihan kevyillä kävelyillä ja lepäilin taas. Supistukset jäi pois ja nyt niitä ei ole ollutkaan pariin viikkoon ollenkaan. Tosin neuvolassa sanottiin, etteivät ne olisi vaarallisia eikä sinänsä olisi tarvinnut alkaa niitä torjumaan, mutta mielenrauhani kannalta supistusten loppuminen oli kyllä tosi tärkeää.

Uusimmat

Suosituimmat