Mies ei suostu

Vierailija

Mieheni vastustaa raskautta, josta olen haaveillut jo kauan. Hän kyllä sanoo haluavansa lapsia kanssani, mutta on asettanut raskauteni ehdoksi sen, että mun on laihduttava vähintään kymmenen kiloa ennen kuin edes aloitamme yrittämisen.

Myönnän olevani ylipainoinen, sillä olen syönyt viimeiset vuodet melko epäterveellisesti ja liikkunut aivan liian vähän. Tähän olen joutunut valtavien työpaineitten takia. Nyt olen kuitenkin yrittänyt saada ruokavaliotani ja elämäntapojani terveellisempään suuntaan. Painan tällä hetkellä noin 87 kiloa ja olen 170cm pitkä. Mies kuittailee, että raskauskilot siihen päälle, olen kuin mursu, joka paisuu entisestään.

Tiedän, että mun on jossain vaiheessa laihdutettava, mutta haluan tehdä sen oikeasti ja hitaasti, jotta tulos on pysyvä. En vain halua enää odottaa. Mulla on kova vauvakuume ja tunnen, että sopiva aika on juuri nyt. Mitä ajattelette kiloista ja raskaudesta? Onko mieheni oikeassa?

Kommentit (13)

Vierailija

Mä en voi käsittää miten joku oikeasti voi olla tollaisen miehen kanssa... Miksi joku on miehen kanssa joka ei pidä sinusta? MIehesi selvästikkin pitää laihoista naisista, miksi siis olet miehesi kanssa.. Mieti, voisit löytää ihmisen joka todella raksastaa sinua. T: 120kiloinen ja onnellisesti raskaana

Vierailija

Tulipa hurjia vastauksia! En ole koskaan nähnyt miestäni ja tätä asiaa siinä valossa kuin se teidän vastauksisssanne oli. Siispä tartuin asiaan uudestaan ja aloitin keskustelun mieheni kanssa. Puhuimme pitkään asiasta ja kävi ilmi, että hän on pettänyt mua jo kuukausia laihan mallin kanssa, joka odottaa nyt lasta. Suhteemme on nyt ohi, olitte siis oikeassa!

Ja höpö höpö.

Puhuimme mieheni kanssa, ja hän kertoi olevansa huolissaan terveydestäni. Toivoo, että laihtuisi myös itse ja ehdotti, että aloittaisimme yhdessä laihduttamisen. Hitaasti ja järkevästi. Samalla hän sanoi haluavansa tehdä mut ja meidät onnelliseksi ja ehdotti ehkäisyn pois jättämistä!

Saattaapi silti olla, että hänellä on toinen ja vaikka mitä muuta villiä täällä ehdoteltiinkaan, mutta niinhän voi olla jokaisessa ihmissuhteessa, lopullista varmuuttahan ei mistään ole.

Eli kiitos hurjista jätä se sika -vastauksista, jotka saivat mut arvostamaan kaikkia mieheni hyviä puolia entistäkin enemmän ja keskustelemaan hänen kanssaan uudestaan.

ap

Vierailija

Okei, se on totta että runsas ylipaino voi haitata raskaaksi tulemista ja raskausdiapetes tulee helpommin jos on ylipainoa.

Mutta kyllä sen laihduttamisen on lähdettävä omasta tahdosta, jos niin haluaa tehdä. Ei siksi että mies kiristää noinkin suurella asialla.

Vierailija

Mä en pystyisi elämään parisuhteessa, joka perustuu ns. kiristämiselle. Joka asiasta täytyy makssa jotenkin, vaikka sitten vaan laihduttamalla. Pimeetä.

Vierailija

tilanne, hän halusi lasta, olivat olleet kolme vuotta naimisissa ja mies sanoi ei, otetaan koiranpentu mielummin ensinja katsotaan miten sen kasvattaminen onnistuu, kaverini suostui ja n. 6kk sisällä siitä mies jäi kiinni suhteestaan, joka oli siis kestänyt jo toista vuotta. Se oli todellinen syy siihen ettei tämä mies halunnut lasta, oli sika sentään tunnustanut myöhemmin kaverilleni. Joten ÄLÄ tee lasta, selvitä suhteenne tila!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat