Olenko sottapytty?

Vierailija

Hampaat pesen n. kerta viikossa,suihkussa käyn 2 kertaa viikossa,alapäätä tai kainaloita en erikseen huljuttele joka päivä

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

lapsuudessani oli normaalia peseytyä kerran viikossa. Olenhan sentään tuplannut sen ;) Alusvaatteet vaihdan silloin kun käyn pesulla, päällysvaatteita pidän sillai että jos näen samoja ihmisiä peräkkäisinä päivinä niin pidän eri vaatteita ihan silmänlumeeksi.. Hampaat pesen silloin kun lähden ihmisten ilmoille, mitä ei suinkaan tapahdu joka päivä, kotiäiti kun olen ollut jo 10v. Lapsena pesin hampaat joka päivä ja joka vuosi oli reikiä. Nyt ei niitä ole ollut yli 15 vuoteen, vaikka mässytän karkkiakin melkein päivittäin.

Vierailija

Taidat haista aika paskalle.Ja hampaasi on varmasti oksettavan töhnän peitossa.Kyllä perushygienia kuuluisi kuitenkin hoitaa.Itse et varmaankaan haista pahaa hajua.Ja kyllä aikuinen haisee jos ei peseydy tarpeeksi usein.

Joskus tällaisiin tapauksiin törmää esim.kauppajonossa ja on inhottavaa huomata että joku haisee koska ei viitsi tai halua huolehtia itsestään...

Vierailija

Mun on ainakin pakko käydä joka päivä suihkussa ja hampaat pyrin pesemään noin 2 kertaa päivässä joskus vain kerran. Hiukset pesen harvemmin ehkä pari kertaa viikossa.

Kuinka usein vaihdat alusvaatteet?

En oikein usko että olet tosissasi mutta pakko silti kysyä ;).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat