Miten kroppasi on kestänyt kolmen (tai useamman) lapsen raskaudet ja synnytykset?

Vierailija

Vatsan tiukkuus/löysyys, jäikö paljon kiloja ja entä alapää, onko entisellään?

Kommentit (14)

Vierailija

Rintani pienenivät lähes olemattomiin. Vatsanahkani on löysäpussi. Peräsuolen- ja virtsarakonlaskemat korjattu leikkauksella. Kiloja ei ylimääräisiä ole jäänyt yhtään.

Vierailija

arpi hieman kirieä,vatsaa on,mutta kilot samassa kun ennen raskautta.Pieni olen olemassaan,et sikäli muutama kilo ylinmäärästä ei edes näy.

Vierailija

siis hoikempi kuin ennen lapsia. (nyt 168/50) alapää ei veny neljästä sen enempää kuin yhdestäkään, samaten tissit on yhtä pahat tai hyvät yhden kuin neljänkin jälkeen. nuorin on nyt 3kk ja vanhin 6v ja vatsalihakset on jo ihan ok. eli ei roiku maha, mutta tissit...

Vierailija

Jos mietin, mikä ero oli ensimmäisen ja toisen raskauden jälkeen, niin:

Toisen raskauden aikana tuli selluliittiä, mutta sen olen saanut pois kovalla työllä. Esikoisen jälkeen sain kaikki ylimääräiset kilot pois, kuopuksesta jäi kaksi kiloa. Jalka levisi molempien lasten jälkeen puoli numeroa aina vain lisää. Hauis kasvoi kuopusta hoitaessa aivan valtavasti, mutta on hieman pienempi jo. Rinnat eivät muuttuneet raskauksien välissä mitenkään enää.

Vaikka painan nyt 64 ja ennen synnytyksiä 61-62 kg, niin olen jotekin " isompi" . Hartiatkin ovat leveämmät. Tämä muutos tuli tuon kakkosen jälkeen, joka on jo 3 vuotias.

Todettakoon vielä, että käyn kaksi kertaa viikossa kuntosalilla, eli yritän tehdä kroppani eteen jotain.

Vierailija

alapäälle ei tapahtunut mitään lukuisista synnytyksistä huolimatta. Kyllä se pillu venyy jokaisella joka sieltä lapsen, saatika useita lapsia, ulos tunkee. Niin se vaan on. Emättimen suuaukko jää pysyvästi löysemmäksi; lihaksistollehan voi tietysti tehdä jotain.

Seuraavaksi saan vastaukseksi, että " ai jos sinulle on käynyt niin, niin tarkoittaako se että kaikille muillekin käy" :D Joopa joo.....

Vierailija

Heidän alapäästään en toki tiedä, mutta vatsanahka ja yleinen olemus voivat rupsahtaa kyllä ihan ilman lapsiakin. Mulla on useampi lapsi, mutten tunne itseäni yhtään tavallista " venyneemmäksi" !

Vierailija

Vartalo palautunut pientä masumakkaraa lukuunottamatta ihan hyvin. Raskausarpia ei ole jäänyt. Tissit kolmen imetyksen jälkeen vielä melko ryhdissä, ja nännit tulleet huomattavan suuriksi.

Alapään tiukkuus nyt parempi, kuin ennen lasten hankintaa. Ekan jälkeen olenkin säännöllisesti treenannut geishapalloja apuna käyttäen, joten siinä salaisuus.

Vierailija

Hyvin se kroppa kestää, jos siitä pitää vähän huolta. Fysioterapian jumppaohjeet kannattaa ottaa vakavasti. Vatsa ei ole entisensä, mutta kolme suloista lasta korvaa kyllä pienet ulkonäkö " virheet" . Paino ei nouse liikaa, kun katsoo mitä suuhunsa laittaa ja harrastaa edes arkiliikuntaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat