Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri avuntarve tyttönimiin!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä ei miehen kanssa löydy yhtäkään yhteistä nimiehdotusta tytölle joten nyt on kaikki apu tarpeen!!! Asumme Ruotsissa joten nimi saisi mielellään olla sellainen mikä on helppo lausua JA kirjoittaa niin täällä kuin Suomessakin eikä tarvitsisi aina tavailla... Itse pidän nimistä kuten Matilda ja Emelie eli pikkasen pidemmistä kuin vain nelikirjaimisista. Mies taas on ehdottanut Emmiä ja Essiä (ei kiitos!!!). J-alkuista nimeä EMME halua koska siskoni perheessä on jo neljä J-lasta. Olikohan tässä tarpeeksi vinkkejä? Niin ja ei mielellään 10-kärjessä nimiä vaan vähän harvinaisempia mut ei liian erikoisia... (juu tiedän, olen vaativa..)

Emmis

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ja kommentoin hiukan jo ehdotettuja... Matilda on mun ehdoton suosikki mutta mies inhoaa sitä, valitettavasti. Selma on kaverin kissa joten ei käy vaikka muuten olisi ihana. Muita teidän ehdotuksia joista olen kovasti pitänyt on Mariel, Alisa ja Milka. Milkasta on ollut aiemmin jo puhetta vähän... Alisa tuli itsellenikin mieleen aiemmin päivällä ja nyt pidän peukkuja että edes se kelpaisi miehelle (joka nyt työmatkalla...) Perennan ehdottamat nimet olivat liian erikoisia niin minun kuin miehenikin makuun joten sentyyppiset nimet, ei kiitos. Sukunimi meillä on ihan suomalainen joten siinäkin mielessä etunimi ei saa olla liian erikoinen.

Emmis

Ps. Myös Milja ja Ma(i)ja on puhuttu läpi, eka ei käy kun tajusin sen olevan anopin nimi ärrävikaisen lausumana (mä en pidä anopistani...) ja toi Ma(i)ja on ehkä ainut mikä tähän asti on pysynyt matkassa mukana...

Vierailija

vaikkapa

Amanda

Olivia

Anna

Lyydia

Lidia

Linnea

Adele

Elle

Ellen

Edith

Judit

Juliaana

Juliaana

Ju(u)lia

I(i)ris

Ali(i)sa

Beata

Evelina

Fiona

Hanna

Ingrid

Jolanda

Johanna

Joanna

Jeanette

Jessica

Jade

Katrin

Katrina

Lotta/Lotte

Laura/Lara

LIse/Liisa/Liisi

Marikki

MArtta/Martha

Mette

MIlka/Milga

Marit

Margareeta

Manta

Mirella

MIkaela

Paulina

Bettina

Odessa

Rebecka

Sandra

Sabina

Vivian

Lilian

Tove

Karin

Wilhelmiina

Elisabet

...

Vierailija

Matilda on musta todella ihana nimi, eikö miehesi pidä siitä?

miten olis Linnea tai Jeannette? en tosin tiedä niiden yleisyydestä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat