Oliko miesystäväsi viikonloppuna baarissa ja " kaverillaan yötä" ?

Vierailija

Eipä nimittäin ollut! Hän naiskenteli erästä tuttavaani baari-illan jälkeen ja kalppi vasta aamulla kaverilleen. Tyttöystävä kuulemma odotteli kotona.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jos mies/poikaystava on yota pois, oli sitten selityksena mika tahansa, pitaa jo halytys kellojen soida. Sama patee aamuaikaisille kotiintuloille, kun baarit on ollut jo kiinni useamman tunnin.

Ihan oikeasti esim. jos mies on ollut ravintolassa joka menee kiinni klo 4 ja mies tulee kotiin vasta klo 6 niin missähän tuo on ollut ne kaksi tuntia siinä välissä? Taksijonot eivät ole niiiiiin pitkiä!

Ja juu, kyllähän mies/nainen on voinut pettää vaikka tulisi kotiin klo 24 mutta...enemmän se vaikuttaa epäilyttävältä jos tulee huomattavan myöhään kotiin (eli että ei vaan yksinkertaisesti ole voinut olla ravintolassa niin pitkään). Tuolloin varmaan pitkälti päälle 50% tapauksista kyse on pettämisestä. Jos tulee taas klo 24 niin tuo pettämisprosentti on takuulla huomattavasti pienempi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mun mies ei käy baareissa juuri koskaan, ja jos käy, tulee aina aikaisin kotiin. :) ap

MUN mies ei ainakaan ja blaa blaa !

Tiedätkö kaiken mitä tapahtuu työpaikalla, työmatkoilla, kun olet poissa kotoa jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Olet todellakin juuri niin sinisilmäinen kuin arvelinkin ! Oletpa yksinkertainen.

Vierailija

etta tottakai saa ja pitaa kavereiden kanssa ulkona kayda. Kylla minakin kayn ja aviomieheni. on tosi tarkeaa olla ystavia ja omaa aikaa. Ja ei jatkoille menemisessakaan ole valttamatta mitaan pahaa. Se merkillinen " eivastaapuhelimeen ja kello on jo viisi aamulla" -kaytos on vahan epailyttavaa. Tai sitten vastaa vaan tekstarilla...

Taksijonoissa voi oikeesti joutua odottelemaan tunninkin ruuhka aikana. Ja voihan sita haluta vaikka nakkarilla kayda. Ma ainakin ilmoitan miehelleni, etta hampurilaispaikan kautta mennaan taksijonoon ja menee varmaan viela esim tunti, ennenkuin olen kotona. Ei se haittaa, jos herattaa tiedottaakseen, et kaikki hyvin ja kohta kotona.

Mitaan hysteriaa en tosiaankaan halua lietsoa. Kavin vaan itse pari niin kivuliasta juttua lapi, kun luotin ihan sokeena. Ja naita vastaavia tarinoita kuulee vahan valia...olkaa vaan, naiset varovaisia...

Vierailija

Oletetaan että ravintola sulkee klo 4. Kotiin on matkaa taksilla 30min. Mikä on sitten " liian myöhään" kotiin tulemista teistä? Onko se klo 4.35, klo 5.00, klo 5.30, klo 6.00?

Eli kuinka " kauan" voi taksijonossa jonotella ennen kuin pääsee kotiin? Ihan oikeasti kysyn mielenkiinnosta kun en tuolla kaupungilla noin myöhään itse pyöri. Voiko niissä jonoissa mennä tuntikin?

Vierailija

Mutta kuunnelkaapa tätä: mä tiedän tapauksen viime keväältä, jolloin mies tuli baarista kahden maissa naimaan erästä tuttavaani, ja panojen jälkeen hyppäsi taksiin ja huristeli tyttöystävänsä luo kotiin. Oli kotona ennen neljää. Siis ihan tosi tarina, Hämeestä.

Vierailija

Huvittavaa, kuinka joillekin luottamus, kunnioitus ja rehellisyys näyttäytyy " sinisilmäisyytenä" . Olen valinnut hyvän miehen, meidän välillämme vallitsee 100% luottamus. Toisin taitaa olla sinun laitasi, voi voi. Olikohan ehkä sinun miehesi petoksen teillä?

Vierailija

En tieda, mika taman jutun takana on... mutta voin, siskot, kokemuksella kertoa taman olevan klassinen kaava pettamiselle. Kaksi suhdettani on tahan kaatunut. Ystavieni suhteita on kariutunut samalla tavalla. Ja Kaksi avioliittoa tiedan tuhoutuneen justiin nain.

Jos mies/poikaystava on yota pois, oli sitten selityksena mika tahansa, pitaa jo halytys kellojen soida. Sama patee aamuaikaisille kotiintuloille, kun baarit on ollut jo kiinni useamman tunnin. Sita on vaikea uskoa, etta oma kulta joka kertoo sinua rakastavansa, voisi tehda jotain sellaista...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat