Miten paljon odotatte miehenne osallistuvan kotitöihin ja lastenhoitoon työpäivän jälkeen?

Vierailija

Kun onhan hänelläkin raskas päivä ollut töissä,toisaalta niin sinullakin.

Kommentit (12)

Vierailija

Minä saan kyllä talon pidettyä siistinä päivän mittaan itsekin, ruuat saan laitettua ja pyykit huollettua, joten niitä ei tarvitse illalla tehdä. Mieheni on töissä pitkiä päiviä ja useimmiten 6-7 päivänä viikosta joten hän on lasten kanssa mielellään aina, kun se on mahdollista. Joten kai minä sitten annan mieheni osallistua " lastenhoitoon" iltaisin.

Vierailija

Minä olen päivän töissä kotona ja teen kaiken, tosin nuorin lapsemme on jo 3 v, joten minulla on aikaa. Silloin kun lapset olivat ihan pieniä, mies teki melko paljon kotitöitä. Tietysti hän on lasten kanssa ja osallistuu iltatoimiin jne. Koska asumme maalla ok-talossa, niin hänellä riittää pihatöitä, puuhommia ja peltotilkun hoitoa. Samoin hän huoltaa autot ja talon. Viikonloppuisin hän tykkää kokata.

Vierailija

että tekee mitään. mies tekee ruumiillista työtä ja ymmärrän ettei jaksa. lasten kanssa saa kyllä viettää aikaa kun tulee jos itse on koko päivän niiden kanssa ollut. itse töissä ollessa teen silti kotityöt kun kotiin pääsen, muuten ne jää tekemättä ja nalkuttaminen on ihan turhaa. kukin tyylillään :)

Vierailija

oon yritäny saada miehen tekeen jotai kotihommii sillo ku se on vapaalla ku vuorotyössä on mutta ei se silti jaksa joten oon luovuttanu nopeemmin saan hommat ite tehtyy jos joku kattoo pojan perää ku se on vasta kolme kuukautta... kuha koirat hoitaa ni mä oon tyytyväinen kun ei ite niiten kaa jaksa lähtee ku niit joutuu kattoo päivät pitkät...

Vierailija

Kummatkin käyvät töissä, joten kun kotiin samaan aikaan saavutaan, niin kumpikin tekee osansa. Minä ruokaa ja mies imuroi,tiskaa,etc. Ja lapsen kanssa ollaan suurin piirtein saman verran.

Ei se voi niin mennä, että äidin pitää oman työpäivän jälkeen jaksaa tehdä kaikki työt kotonakin ja hoitaa ja viihdyttää lasta ohessa kun mies vaan makaa. Eikä meillä onneksi menekään.

Ja meillä isä ei edes ole lapsen biologinen isä, vaikka kaikessa muusa merkityksessä isä onkin, joten voisi vedota myös siihen (jos olisi veemäinen ja haluaisi lentää pihalle) että hoida itse lapsesi. Mutta ei, mies on ihan itse valinnut isänä olon pojallemme.

Vierailija

Lasten harrastuskuljetuksiin osallistuu niin paljon kuin pystyy, mies tekee myös reissutöitä ja muutenkin työpäivät välillä venyvät pidemmiksi.

Toki asiassa paljon vaikutta se että olen itse kotona ja kuopus on jo 4v, joten hoidan kotityöt mieluummin jo päivällä niin ilta on yhteistä perheaikaa ilman siivouksia yms.

Vierailija

vasta puolivuotias vauva kotona, joten isä osallistuu työpäivän jälkeen viettämällä aikaa vauvan kanssa. Isä-lapsiaikaa :) Haluaa olla läsnä ja luoda suhteen vauvan kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat