lapsi käyttäytyy siten, kun on kasvatettu!

Vierailija

älä ap syyllistä itseäsi ap-

adhd lapselta ei voi vaatia samaa kuin naapurin täysin terveeltä lapselta

adhd lapsi on vaikeampi kasvattaa "iellaiseksi kuin haluaa", koska lapsella on sairaus

Kommentit (5)

Vierailija

Minä olen aina ajatellut, että myös lapsella on oma tahto. Tietysti toivon, että lapseni oma tahto ja minun tahtoni menevät lapseni päässä sekaisin, mutta viime kädessä minä en pysty siihen vaikuttamaan.

Vierailija

ap ei siis välitä edes kasvattaa lapsistaan hyvin käyttäytyviä.

omalle lapselleni jankutan päivittäin mikä on oikein ja väärin. lapsella luultavasti adhd, tosin on vasta 4v.

vanhempi on oikein herrasmies ja hänellä on kehitysvamma.

Vierailija

ne unohtaa kaiken saamansa "kasvatuksen".

Mua oikein ärsyttää käydä meidän teinin kanssa paikoissa, joissa on vain pikkulapsiperheitä, kun teinin raivotessa oikein kuulen, miten ihmiset ympärillä ajattelevat, että olisi tuokin ajoissa kasvattanut lapsensa. Ainoa lohtu on se, että saavat kymmenen vuoden päästä kokea samaa ja huomata olleensa väärässä;)

Vierailija

Olettaen, että suurinpiirtein terve ja normaaliälyinen. ADHD:ta en laske edes hyvää käytöstä estäväksi sairaudeksi.

Jotkut lapset on haastavampia kasvattaa kuin toiset, mutta kyllä ne kaikki ihmisiksi saa, kun vaan jaksaa. ADHD-lapsia on aina ollut ja hyvällä kasvatuksella niistä saa ihan ihmisiä.

Vierailija

paljon käytännön harjoittelua, epäonnistumisia ja uusia yrityksiä. Mekin yritämme joka päivä kasvattaa omia rämäpäitämme, joskus hyvällä ja usein vähän huonommallakin menestyksellä. Huonosti käyttäytyvä lapsi saattaa saada oikein mallikasta tapakasvatusta kotoaan, hän saattaa vaan olla vähän hidas oppimaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat