LeiMu!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Luin tuolta kesäkertuista yhden pitkän viestisi ja oli kuin minä oisin sen kirjoittanut. Tilanteemme on aikalailla sama kuin teillä.

Esikoista yritimme 1,5 vuotta (vuoden yrityksen jälkeen oli yksi km) ja vihdoin ja viimein pieni poitsumme syntyi 08/04. (tutkimuksiin emme ehtineet vielä mennä). Heti synnytyksen jälkeen päätimme että toinen saa tulla heti kun on tullakseen. Viime jouluna alkoi menkat ja huhtikuussa lopetin imetyksen ja kuten sinäkin, ajattelin että nyt on sitte hyvät mahdollisuudet, mutta ei niin ei....." Ahkeria" olemme, siitä se ei ainakaan johdu. Mun kierrot on suht säännölliset 26-28, tuhrua tulee yleensä pari päivää. Kaikkea sitä miettii; onko mun keltarauhashormoonitaso liian alhainen, tapahtuuko mulla ovulaatiota (joskus tunnen, toisinaan en) jne. Nyt hommasin ekaa kertaa ovistikut ja siirryin heinäsirkkoihin. Alkaa vaan olla taas niin turhautunut olo!

Tällä mun kirjotuksella ei ollut muuta pointtia kuin se että oli " mukava" löytää kohtalotoveri! Ja toivottelen sulle hurjasti onnea että pääsisit hyppäämään kesäkuun junaan!!!! Mutta jos niin ei käy niin toivottavasti tapaamme heinäsirkoissa! Ite en enää jaksa paljon kirjoitella, mutta taustailen aina silloin tällöin (varsinkin loppukierrosta).

Mukavaa syksyä!

Kommentit (2)

Vierailija

Huomasin just että olit laittanu mulle kommenttia. Ihanaa, että on muitakin jotka käy läpi samanlaisia tunteita ja on vähän niin ku " samalla viivalla" . Vaikka kyllähän sen toki tietää, että on paljonkin ihmisiä, joilla ihan samanlaisia ongelmia, mutta mukava että sen kuulee ihan näin konkreettisestikin. Huomenna tai viimistään keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa, ja semmoset on fiilikset, että kyllä alkavat. Selkää jomottaa ja muutkin oireet on aika selvät, mutta ainahan sitä silti pientä toivonkipinää elättelee...

Kirjoittelehan kuulumisia aina kun siltä tuntuu ja jaksat, mä toivotan sulle omasta puolestani paljon tärppionnea ja muutenkin kaikkee hyvää elämässä eteenpäin. Kyllä meidänkin vuoromme vielä tulee, vaikka odottajan aika onkin tosi pitkää. Nyt ei kerkee enempää turista kun esikoinen roikkuu jalassa kiinni, mutta täältä palstalta minut tavoittaa! Yleensä käyn joka päivä ainakin kurkkaamassa kuumeilijoiden kuulumisia, vaikka en itse ehtisi kirjoittaakaan.

Aurinkoista mieltä, terveisin LeiMu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat