Olenko minä paska kaveri vai onko mulla paskoja kavereita?

Vierailija

Tilanne on tämä.Olllan muuttamassa paikkoin ,vaihdetaan paikkakuntaa.Nyt kun olen ilmoittanut asiasta kavereille niin moni sanoo että voi kun harmi ja tulee ikävä blää blää blää....

ja että olisi kiva tavata ennen muuttoa...

Sitten kun ihan oikeasti olen yrittänyt tavata ennen kuin nyt muutetaan niin yksikään tapaaminen ei ota onnistuakseen.Kiireitä ja muuta kavereilla.MIes anoo että olen naiivi koska uskoin että ne tulee ikävä ja nähdään jutut.Sanoo että ei ketään oikeasti kiinnosta tavata kun se tapaamisen järjestäminen ei onnistu.

Mitä olet mieltä? Onko se niin ettei kavereitani kiinosta enää tavata?

Olen itse siis hoitovapaalla ja työkaverit ja muut kaverit ovat lapsettomia joten elämäntilanteet tietysti ovat erilaiset.Mutta itse en sano että tavataan jos en oikeasti halua...... :(

Kommentit (10)

Vierailija

kylään ja muuta mutta totuus on että 1 ainut on käynyt meillä tänä aikana!! Että silleen. En mä ketään enää usko enkä kutsu.

Vierailija

Kaverisi tuntuvat olevan vähän muunlaisia kuin hyviä kavereita. Todennäköisesti he eivät jaksa tehdä kaveruuden eteen mitään, eivätkä koe kaveruutta tärkeäksi. Muuten varmaan haluaisivat tavata nyt.

Vierailija

Itsekin kun paras ystäväni asui Tampereella kolmisen vuotta, kävin tasan kerran siellä :P. Hän kyllä kävi täällä päin melkein joka viikonloppu, eli olisi varmaan tullut useammin lähdettyä jos ei olisi muuten nähnyt ;).

Vierailija

Me ollaan perheenä sellaisa että jos jotain luvataan niin se pidetään.Siksi mua riipoo se ttä lupaillaan kaikkea kivaa ,mutta ei pidetä niitä lupauksia.

Tottakai ystävyys ja tapaaminen on nimen omaan VAPAAAEHTOISTA.

Mutta kai se on niin että maalima vie erilleen hyviäkin ystäviä ja sitten taas tuo toisia tilalle.

ap

Vierailija

erotella tosiystävät akanoista. Joillekin se voi tosiaan olla ihan vaan small talkia että oliskivanähdä. Mä en pitäisi tosiystävinä sellaisia jotka peruu treffit jonkun auringonpaisteen ja rannallemenon tms. takia! Ainoastaan jos tulee työeste tai sairastuu tai jotain muuta vakavasti otettavaa, voi hyväksytysti perua. Ootko antanut palautetta kavereille noista ääliömäisistä treffien perumisista?

Varmasti saat uusia _hyviä_ ja samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä uudessa paikassa, kun vaan liikut lapsinesi oman tuvan seinien ulkopuolella. Tsemppiä sulle! :)

Vierailija

eli neljä kertaa viidestä kun oli sovittu treffit, tulikin äkillistä päänsärkyä, flunssaa ja ties mitä. Huvittavinta tässä oli se, että ko. kaverit ihan samassa elämäntilanteessa kuin minä eli lapsen kanssa kotona, joten luulisi, että olisi aikaa treffailla, mutta ei. Niinpä päätin olla näkemättä kyseisiä ihmisiä enää, miksi pahoittaa mieltänsä jos toista ei näytä kiinnostavan.

Vierailija

tapaamisesta yms.)

Vierailija:

Lainaus:

Me ollaan perheenä sellaisa että jos jotain luvataan niin se pidetään.Siksi mua riipoo se ttä lupaillaan kaikkea kivaa ,mutta ei pidetä niitä lupauksia.

Tottakai ystävyys ja tapaaminen on nimen omaan VAPAAAEHTOISTA.

Mutta kai se on niin että maalima vie erilleen hyviäkin ystäviä ja sitten taas tuo toisia tilalle.

ap

Vierailija

säännöllisesti perui meille tulon tai tapaamisen jossain kaupungilla.

Sanoivat esim. Ai kai haittaa vaikka ei tulla kun mennäänlin baariin tai aurinko paistaa niin hienosti pakko päästä rannalle ym....ja sanoivat suoraan että ei kait se niin nuukaa ole kun olet vaan vauvan kanssa kotona.

eli siis kun vauvan kanssa on kotona niin muut saa hyppyyttää miten lystäävät.Työkaveri 5 kertaa perui tapaamisen juuri noilla sillä krapula,treffit uuden miehen kanssa,auringon paiste,tekee mieli baariin ....

kuitenkin ennen kun meille tuli vauva niin tapaamiset onnistuvat ja olin ihan " suosittu kaveri" . :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat