Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käy aina hymyilyttää kun lapseton valittaa väsymystä..

Vierailija

Enkä nyt siis tarkoita etteikö lapseton voisi olla todella väsynyt ja rikki.

Tarkoitän näitä " hei apua, jouduin herää viime yönä kaksi kertaa ja nyt mä oon niiiiiin väsynyt"

Tulee vain mieleen miten sitä joskus ennen lapsia luuli olevansa ihan poikki. Jos olisin silloin tiennyt mitä on oikea väsymys niin olisin pitänyt suuni tukossa. =)

Kun sitä 10 kertaa yössä nouset imettään tai kaivamaan tuttia tyynyn alta niin voi jo sanoa et aamulla väsyttää.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Voi, kumpa sitä olisikaan osannut arvostaa sitä rauhaa ja omaa aikaa, mikä oli ennen lapsia!

Mutta, juuri sen vuoksi, että itsekään en ymmärtänyt tuota pyhää yksinkertaisuutta lapsettomana vielä ollessani, en halua mitenkään saarnata " voi, sinullahan ei muuta olekaan kuin aikaa, ei sinua voi väsyttää" -tyylillä, se on turhaa.

2:lle :

Tiesitkös, että töissä käyminen on jopa lapselliselle ja väsyneellekin yleensä se helpompi vaihtoehto? Ja myös isompien lasten (joiden vanhemmat käyvät töissä ) yöt voivat olla hyvinkin rankkoja lasten sairastamisten vuoksi?

t. nainen, jolla 2 lasta

Vierailija

hän on sinkku ja mulla on viisi lasta. Hän ei ole kertaakaan voinut kymmenen vuoden aikana auttaa minua, vaikka olisi mikä hätätapaus lasten kanssa, koska hänen täytyy töiden jälkeen rentoutua.

Vierailija

ei kai väsymystä voi vertailla, mutta voi vähän katsoa, missä suunsa aukaisee. Onko sitä pakko valittaa väsymystään, johon voi levätä ihan koska tahansa jollekin sellaiselle, jolla lepääminen ei ole mahdollista, vaikka kuinka väsyttäisi. Vai miten sellaiset työssäkäyvät äidit, joilla on monia lapsia, ja ei mitään tukiverkostoa oikein lepäävät? en minä ainakaan koskaan.

Vierailija

Ennen lapsia saatoin olla väsynyt ja valittaakkin siitä. Mutta nyt kahden huonosti nukkuvan lapsen kanssa, olen noin tuhat kertaa väsyneempi, kuin koskaan ennen! Välillä itkettää vaan kun on niin väsynyt!! Sit alkaa olemaan jo niiiiiin väsynyt ettei mistään tulemitään.

Vierailija

Lapselliset ihmiset, hankkikaa elämä!! Siis ihan oikea sellainen. Se että teillä on lapsi ei oikeuta teitä arvostelemaan kateellisena muiden ihmisten elämää ja elämäntilannetta. Väsymys ei aina johdu lapsista. Oma lapseni on nukkunut yöt 6 viikosesta lähtien. Silti olen väsynyt, kärsin jatkuvasta unettomuudesta.

Vierailija

Nimittäin se, että lapseton kaverini valittaa kun joutui heräämään jo kuudelta aamulla. Ja sitä että posteljooni pudottaa aamulla lehden postiluukusta liian kovaa, niin että havahtuu hereille. Tuntuu että mitenköhän jaksaisi lapsen kanssa, jos aamukuudelta eka herätys tuntuu jo täysin mahdottomalta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat