Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perustakaa joku synnyttäneiden naisten vaatemallisto

Vierailija

Sellanen, missä paidat ei olisi niin lyhyitä että seepraraidat vatsasta näkyy.

Paitoja jotka eivät ole suuria muiden kuin rintojen kohdalta, koska yleensä tissien takia joutuu ostamaan isomman koon joka muualta sitten roikkuu.

Kommentit (8)

Vierailija

T: Kaksi kertaa synnyttänyt, kummallakin kerralla 3 viikkoa synnytyksestä vanhoissa mitoissa 165/50 ja kaikki vanhat vaatteet menee hyvin.

Vierailija

Oletteko tosiaan saaneet kuntoilulla rinnat pienemmiksi? Mulla ei näytä tehoavan, millaisia liikkeitä teette painoilla? Läskit jäi tosiaan synnärille jo.

Terv. edeltä se 7v lapsen äiti

Vierailija

a) leikkaus on simppelimpi (kaava helpompi), jos ei ole siinä mutkia, helpompi suunnitellakin

b) kankaaseen ei tarvi leikata mutkaa (kun leikkaamossa tehdään kangaslaa'asta palojen leikkaaminen)

c) ompelijoiden pitää erikseen ommella nuo rintavekit, yksi työvaihe lisää

d) riski, että noissa epäonnistutaan suuri

Mutta kyllä sinä löydät nyt jo sopivia kaupasta, kunhan vähän vaihdat merkkiä. Itse olen laiha isorintainen 85D-kuppinen ja olen tykännyt Espritin rintavekillisistä vaatteista. Niissä myös usein vyötärömuotoilua laitettu, niin sopii laihemmalle. Mutta kyllä niissä joutuu sitten pituutta vähän katsomaan.

Tein itse niin, että ostin hirmuisesti vaatteita itselleni huutonetistä ja katsoin, mitkä sopi päälle ja sitten aloin ostaa vain niitä merkkejä ihan kaupasta. Tein tällaisen vaatemerkkitestin edullisesti. Suurin osa ostamistani vaatteista meni saman tien takaisin huutikseen myyntiin. (Joku nysverö myyjä siitä jo hermostui, että kuinka myin kalliimmalla kuin häneltä ostin, argh, en kyllä saanut postikuluja katettua).

Vierailija

Lantiokin vaikuttaa leveämmältä, vaikka lonkkaluut pilkistää kulmista. Ja lapsi jo 7v. Ei siis tarvi olla kyse läskistä, mulla kaikki ylimääräiset kilot jäi laitokselle jo. Jos tiedät keinon, millä rinnat saa takaisin alkuperäiseen mittaansa, niin tänne vinkkiä heti. En jaksa näiden D-kupposten kanssa, ottaisin mielelläni takaisin ne B:t.

Ap mielestäni tuossa valittaa ihoon jääneitä pysyviä jälkiä ja tuollaisia osia, jotka ei nyt palaudu. Joillakin kengännumerokin kasvaa yhdellä. Johtuu varmaan siitä, että raskaushormonit löystyttää niveliä (tarkoitus helpottaa synnytystä) ja varmaan kaikilla ei palaudu samaan tapaan.

Uusimmat

Suosituimmat