Onko kellään tälläistä miestä?

Vierailija

Eilen puolikuolleena väsymyksestä pyysin että hetken viettäisi aikaa poikansa kanssa niin vastaus oli: Ai että mun pitää vielä töitten jälkeen jaksaa kotonakin. Sitten mulla pimahti ja sanoin että onhan poika senkin lapsi, en ole lasta yksin tehnyt... Ja siihen sain sitten vastaukseksi naaman vääntelyä. No, eihän siinä sitten mitään, asuntoa etsin parhaillaan itselleni ja pojalle. Suututtaa vain niin vietävästi tommonen käytös, eihän täällä kotona voi väsyä kun saa vain olla lapsen kanssa.. Voi kumpa se olisikin niin helppoa kun noi miehet kuvittelee. Onko mulla Suomen ainoa pösilö mies vai onko tämä kovinkin yleistä?

Kommentit (8)

Vierailija

Tässä tilanteessa ei vain enää tunnu mitään muuta ratkaisua olevan. Tiedä sitten onko sillä (ukolla) toinen nainen kiikarissa kun yhtäkkiä on alkanut ilmetä tälläisiä "pikkuseikkoja". AP

Vierailija

Lainaus:

Sinä menet töihin ja mies jää kotiin lapsen kanssa. Sittenhän näkee miten helppoa ja ei-väsyttävää se on.

Toi olikin hyvä:) Olen hakenut töitä helmikuusta asti mutta vielä ei ole löytynyt.. Lapsi kun tuntuu olevan iso pala työnantajille. Mutta empä viitsi lapsen kanssa enää tähän kämppään jäädä ettei ukko enempää rasitu. AP

Vierailija

Minun mieheni ei malta odottaa työpäivän päättymistä, että pääsisi pojan kanssa touhuamaan. Kuulemma parasta stressinhoitoa. Ehkä ap:n olisi pitänyt tarkemmin valita lapselleen isä...

Vierailija

minkä ikäinen lapsi lapset?

mitä pienemmät lapset-sitä paremmat mahdollisuudet miehen kouluttamiseen

eri asia pystytkö luottamaan mieheen-

jos mieheen ei voi luottaa, hoida itse lapset- vältyt monelta murheelta

Vierailija

Kaikkea sitä ihmisestä paljastuu vaikka sitä luuli ukkonsa tuntevansa. Ehdimme olla yhdessä kuusi vuotta ennenkun lapsi laitettiin "toivomuslistalle". Poika on nyt reilu 2-v ja kova uhma. Iltaisin isä ei kelpaa vaipanvaihtoon, hampaiden pesuun, ei iltapuuro kaveriksi, hirveä huuto alkaa jos isä jotain noista yrittää. Ja sitten isä antaa periksi kun ei jaksa huutoa kuunnella. Alkaa vain pikkusen ahdistaa kun omaa aikaa ei ole edes vessareissun vertaa. Eikä isä viitsi/jaksa/halua lapsen kanssa leikkiä. Olen aina ollut sosiaalinen ja pidän kovasti ihmisistä, mutta nyt jos joku äiti tulee kylään niin on ihan hirveä syyllisyys kun mies ei sitä hyväksy. Hänen kuvitelmien mukaan mun pitää vain nököttää neljän seinän sisällä ja pitää koti siistinä. Ja mitään tällläistä narsistista käytöstä ei ole koskaan aikaisemmin ilmennyt. AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat